MłodyVFR Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 czyli w koncu jak? na pewno ukłąd cylinder tłok wytrzymuje dużo dłużej niż wał, w przybliżeniu 2 razy tyle (tak było w moim przypadku)wlasnie!! wiec nie ma co kombinowac, tylko "palowac" czyli jezdzic na tych 5000-5500, bo i tak pierwsze co nas czeka to remont walu, a nie regeneracja cylindra. a jak jezdzimy na niskich obrotach, to tylko przyspieszamy zuzycie walu, czyli silnika.tak na marginesie: nie wiem, czy 2 razy, bo zawsze jak juz robilem remont walu, to 100 zeta wiecej i mialem remont gory :mrgreen: a dlaczego miałoby nie wejść? Każda MZ osiągnie takie oborty i to bez żadnych przeróbek. MOja osiąga na 3 biegu 8 tys (na oko, bo skali już nie ma)no to szok!! sorry BULLSON, ale to nie jest mozliwe. wg. wyliczen wychodzi wtedy ponad 130km/h 8O :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 no to szok!! sorry BULLSON' date=' ale to nie jest mozliwe. wg. wyliczen wychodzi wtedy ponad 130km/h 8O :?:[/quote']Pomyka, chodziło mi o drugie bieg, a na jedynce wskazówka obrotomierza dochodziła do ogranicznika ale z drugiej strony. Było koło 60km/h, chyba nawet ponad, ale juz dokładnie nie pamietam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 9 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 jedynce wskazówka obrotomierza dochodziła do ogranicznika ale z drugiej strony. Było koło 60km/h' date=' chyba nawet ponad, ale juz dokładnie nie pamietam.[/quote'] To dopiero jest katowanie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.