Skocz do zawartości

elektryka - ładowanie w mz etz 250 :(


Kuskus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czyli w koncu jak? na pewno ukłąd cylinder tłok wytrzymuje dużo dłużej niż wał, w przybliżeniu 2 razy tyle (tak było w moim przypadku)

wlasnie!! wiec nie ma co kombinowac, tylko "palowac" czyli jezdzic na tych 5000-5500, bo i tak pierwsze co nas czeka to remont walu, a nie regeneracja cylindra. a jak jezdzimy na niskich obrotach, to tylko przyspieszamy zuzycie walu, czyli silnika.

tak na marginesie: nie wiem, czy 2 razy, bo zawsze jak juz robilem remont walu, to 100 zeta wiecej i mialem remont gory :mrgreen:

 

a dlaczego miałoby nie wejść? Każda MZ osiągnie takie oborty i to bez żadnych przeróbek. MOja osiąga na 3 biegu 8 tys (na oko, bo skali już nie ma)

no to szok!! sorry BULLSON, ale to nie jest mozliwe. wg. wyliczen wychodzi wtedy ponad 130km/h 8O :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
no to szok!! sorry BULLSON' date=' ale to nie jest mozliwe. wg. wyliczen wychodzi wtedy ponad 130km/h 8O :?:[/quote']

Pomyka, chodziło mi o drugie bieg, a na jedynce wskazówka obrotomierza dochodziła do ogranicznika ale z drugiej strony. Było koło 60km/h, chyba nawet ponad, ale juz dokładnie nie pamietam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...