Mazda82 Opublikowano 25 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 czesc. ma ktos moze odsprzedac zawias do CZ cross? ewentualnie moge wymienic na moje czesaci, link ponizej. budowa staneła w miejscu... :buttrock: brak kaski bo w stajni mam jeszcze moją czarnule ktora przechodzi metamorfoze..... :mrgreen: i tu idzie cala kasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 26 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 ja z budową a`la crossa dał bym sobie spokój po piwrwsze wszyskiego sam nie zrobisz, niektóre częsci musisz kupić wiec KASApo drugie musisz sie napracować zeby to miało ręce i nogi bo wstawić bak od rometa i pociać błotniki każdy idiota umie a tu jednak musi byc dokładnosć ( zapytaj Proca ile pracy włożył w moto)więć myśle że za kase którą włożysz kupisz CZ cross, przy której żądna przeróbka wsk czy shl i tak nie bedzie miała szans ( nie obrażając Proca i inncyh uzytkowników takich sprzętów), stare to stare ale jednak to full cross stworzony na zawody, Chyba że chcesz budować dla swojej satysfakcji co do dyfuzora to zgadzam sie ze Strzałkiem i tm85, tylko posłuze sie przykładem na podstawie CZ 250 cross wszyskie CZ 250 corss wypuszczane na rynek europejski miały o wiele mniejszy dyfuzor niż CZ na których jeździli tylko kierowcy fabryczni (Czesi) ale tam była juz całkiem inna charakterystyka silnika, wiec nie znaczy że im wieksza rura tym większa moc jak coś to posiadam wzory do obliczania średnicy, stożków, przelotów i objętości dyfuzorów tylko musze poszukać i jak coś to moge podesłać na gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 26 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2004 Buduje a'la crossa zeby sobie pobrykac tu i tam.... bo mojego moto na tereny szkoda a i tak by rady zabardzo nie dał :mrgreen: co do ceny to czesci to zaplacilem tylko za silnik 65zł. a reszta to dostałem - duzo wymieniam. Błotników nie tne!!! przedni musze kupic plastikowy do crossowek, a tylni i boczki zrobilem sam z blachy(wycinanie, klepanie) bak chce dac z Harta bo mały z etz jest duzy. Ten motor nie posiada swiateł rejestracji ani przegladu, wiec nie bede nim jezdzil po ulicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip2233 Opublikowano 31 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2004 Witam! Od jakiegos czasu coraz poważniej zastanawiam sie nad budową takiego crosika .Wszystko się zaczeło gdy przeczytałem artykuł w ŚM. Nie wiem tylko z jakich części najlepiej poskładać takie coś. Nie wiem jaka ramę zastosować, jakie zawieszenie. Myślałem swego czasu nad kupnem kompletnej ramu np. jakieś Yamaha dt 125. Silnik chcę wpasować od CZ 125 cross. Co mi radzicie?? Kompletnego motocykla nie kupie bo to za drogo wyjdzie. Kupie drogi motor, potem jeszcze remonty, części drogie..Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 31 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2004 Nie prościej po prostu kupić CZ 125 cross? Części do tego moto są taniutkie a rama DT nie wytrzyma ostrego katowania na torze - może po prostu pęknąć 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.