Gość mata16 Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 Siemka !!! Mam do was pytanie gdzie dostane cylnder 100ccm wraz z tlokiem do Hondy NS1. A jeszcze mozecie mi powiedzieć czy to cos da czy nie dla tego motorka jak bym wsadzil ten kit tuningowy ...no i jeszcze ile to kosztuje !!! Z gory dzieki za wypowiedzi !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 no wiem że KILU z tego forum sie tym interesował, nawet jego kolega swoja nsr rasował - gdzieś w warszawie jest firma która zajmuje sie tymi sprawami - zapytaj go to CI powie co i jak !! pozdro. ŚWIR ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 Ja sam bym chciał swoją yamahe tuningnąć na 100 albo wiecej jak sie mata 16 dowiesz cos o tym to odrazu zerknij na yamahe z góry dzieki 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 Bols2 taki zestaw kosztuje około 700-900 zł. Wiem, że lubisz enduro wiec lepiej sprzedaj rd i dołuż toa kase i kup jakieś enduko bo nie opłaca Ci się pakować tyle kasy w motocykl który jest praktycznie tyle samo warty. Ot takie moje zdanie. Zestawów tuningowych szukajcie w motoromie ( adresu stronki nie znam), kiedyś dzwoniłem do nich i mieli do MTX DT RD i NSR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 http://www.motoroma.prv.pl/ to jest adres.Widze strzałek ,że kiedys sie tym interesowałeś nie wiesz moze jaki przyrost mocy jest po założeniu takiego cylindra :?: Wydaje mi sie ,że jezeli bym chciał sprzedać moto to i tak bym musiał zrobić remont (tłok caly porysowany i ogólenie strasznie słaba :P ) bo inaczej nie wezme za dużych pieniedzy.PS Myśle o jakimś enduraku ale mam takie lakoniczne pytanie ja nigdy nie jeździłem żadnym enduro po asfalcie a bardzo lubie czasami położyć swojego moto na zakręcie (tzn złożyć sie troszke ,nie całkowicie na kolano tylko tak troszke) z tego co wiem to enduraki sa bardzo wysokie jak sie nimi wchodzi w zakrety afaltowe :?: Chodzi mi o taka dt 125 np Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 Taką dt na uniwersalnych oponach złysz praktycznie tak jak RD. Przyrost mocy jest wyczówalny szczegółnie w dolnym zakresie ale jak chcesz sprzedać motocykl to zrób mały remoncik na podzespołach z kemota co by taniej wyszło i pomluj rd. Po co pakowac w motocykl jego równowarośc albo nawet 2 razy wiej jak i tak tego potem nie odzyskasz przy sprzedaży. Chyba, ze chcesz sobie ją zostawić to wtedy co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 Chyba, ze chcesz sobie ją zostawić to wtedy co innego.No własnie jeszcze nie mam sprecyzowanych myśli .Chciałbym cos mocniejszego rodzicie mi sapią zebym nic mocniejszego nie kupował ani w ogóle innego moto.Dookoła mam fajne tereny ale raczej drogi gruntowe szutrowe troszke podjazdów wąwozów pół łąk itp ale wszeńdzie jest też dużo fajnych asfaltów a na razie w takim terenie jak jest moja yami radzi sobie ładnie (tylko troche wiecej mocy by sie przydało :twisted: ) wiec myśle o zostawieniu sobie yami i dokupieniu moze do niej dt w tym roku bede miał 18 czyli troszke kasy wpadnie a przez zime zrobie RD.Do tego moto mam sentyment :P Wysłałem dzisiaj do nich e-maila mam nadzieje ze odp .Ale v-max i przyśpieszenie wzrosnie odczuwalnie ile to wtedy powinno miec koni nie wiesz moze :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 Ale v-max i przyśpieszenie wzrosnie odczuwalnie ile to wtedy powinno miec koni nie wiesz moze Tak wzrosnie. Moc i prędkośc zalezy od zetawu tuningowego czyli pojemnosci ( jak ja dzwoniłem to mieli do 80 100 i 115ccm) noi od firmy. Odrazy ze zmana cylindra najlepiej zmienić gaźnik i wydech wtedy wyciszniesz dużo z tego tuningu, bo sam caylinder bez innych rzeczy nie bedzie mógł rozwinąć w pełni swoich mozliwości. A to juz wychodzi koszt 1500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 A nie wiecie może czy yamaha rd 80 była blokowana na kostce cdi i czy w ogóle takawą posiada (nie wiem co to jest dokładnie ) bo słyszałem ze moto wtedy idzie dość szybko do pewnej predkosci a nastepnie juz sie nie moze rozpedzic -mam takie cos do 80 kiedys dochodziła mi dosc szybko i kończył sie na tym mój v-max.A słyszałem ,ze inne rd ida po 95,100.Silnik miałem wtedy dobry nawet jeszcze nigdy nie otwierany .Za dużo nie ma o tym moto na necie ma ktos moze jakas strone o nim po polsku :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 z tego co sie orientuje to jest ogranicznik obrotow co wiaze sie z predkoscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 z tego co sie orientuje to jest ogranicznik obrotow co wiaze sie z predkosciaW różnych modułach były rózne ograniczenia. Nawet w Dt czasem były takie co ograniczały obroty do 7,5 tyś a nieraz ograniczały prędkość przy 80 km/h a pozwalały się kręcić do 12tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 Z motoromy napisali mi ,że cylinderek kosztuje 950 zl .Kurde troszke dużo ....Tak sobie myśle co by to było jak bym walną silnik od mz 150 do majej yami .Nie wiecie czy dało by sie podłączyć zrobić jakos dozownik oleju do tego :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 Nie wiecie czy dało by sie podłączyć zrobić jakos dozownik oleju do tego Dozownik jest zaslilany pomka z w silniku. Krde masz dzinwe pomysły . zamiast kombinowac kup rd 125 i bedzie super a tak robisz sobie tylko roboty i kasy wyrzucisz w błoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 chyba temat jest nieaktualny, jak obejrzycie sobie temat ?aprila rs? pare tematów wyżej to dowiecie sie dlaczego ;) Z motoromy napisali mi ,że cylinderek kosztuje 950 zl to jest koszt samego cylindra?? chyba tak więc dolicz jeszcze koszt tłoka, może nawet głowicy. jak tak bardzo Ci zależy to może poszukaj na ebayu ale popieram STRZAŁKA, lepiej kup rd125 albo jakies enduro ;) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Z tego co wiem to nie sprzedją samych cylindrów tuningowych tylko całe komplety z tłokami usczelkami i głowicą. Kiedy dzwoniłem to do mTX 80 werja HD08 czyli ciecz to mieli tuningowy komlet 115 ccm za 650 zł ale do tego trzeba też gaźnik zmieniać na wiekszy żeby poczuć róznice jaką daje kit tuningowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.