Skocz do zawartości

Motorower na silniku moretti fmi154 (fsb139)


Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno serwis wymieniał mi silnik w moim Bartonie cafe racer 50cc na silnik moretti fmi154 125cc na gaźnik. Poprzedni miał wtrysk więc zastosowano system grawitacyjny. Motor odpalił beż problemu, jednak po przejechaniu około 30 kilometrów zgasł i nie chciał odpalić. Odpalił na boosterze podłączonym do akumulatora. W drodze do domu przygasał ale jakoś dojechałem. Następnego dnia już nie odpalił. Nie pomogała regulacja gaźnika. Wymieniłem akumulator na nowy, motocykl odpalał ale zaraz gasł. Było kilka regulacji gaźnika. Ale jak bym go nie ustawił to wszystko działało, a następnego dnia nie odpalał. Albo odpalał na chwilę i gasł. Wczoraj Pidniosłem o jeden punkt iglice i po regulacji odpalał bez problemu i ładnie pracował. Rano odpalił ale po przejechaniu kilku kilometrów zgasł I znowu nie odpala. Paliwo do gaźnika dociera. Zawory mają ustawienia takie jak podaje producent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dostaje paliwa, albo nie ma iskry. Jak nie chce odpalic to czy sprawdzałeś czy ma iskrę? Jak został przerobiony układ zasilania paliwem? Czy w motocyklu jest pompa paliwa? Czy jest kranik i jaki to typ kranika? Czy kranik ma podciśnienie podłączone? Czy jest podłączony układ odpowietrzenia zbiornika paliwa? Czy wlew paliwa do zbiornika jest szczelny, czy ma otworek? Czy próbowałeś odpalać przy użyciu plaka podawanego do dolotu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo przez wężyk leci , iskra jest , swieca wymieniona na nową. Bak ma małą dziurkę przy wlewie paliwa.Kranik jakiś najtańszy chiński , wchodzi do niego przewód z paliwem i z drugiej strony wychodzi. Ma tylko on/off. Paliwo przez niego przelatuje bo sprawdzałem. Nie zabardzo wiem co to plak podawany do dolotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plak podawany do dolotu to sposób na odpalenie silnika, w którym przyczyną braku pracy silnika jest brak paliwa, albo zbyt mało paliwa. Plak jest produktem używanym zazwyczaj do nablyszczania plastików wewnątrz auta. Ale ma drugie mniej znane zastosowanie silnikowe diagnostyczno-naprawcze. Trzeba sobie zdawać sprawę z ryzyka takiego użycia plaka, ponieważ grozi to pożarem przy nieumiejetnym użyciu.

Czy użyty silnik i gaźnik to nowe elementy?

Edytowane przez Stefan Kowalski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...