egzo86 Opublikowano 26 Maja Udostępnij Opublikowano 26 Maja Niedawno serwis wymieniał mi silnik w moim Bartonie cafe racer 50cc na silnik moretti fmi154 125cc na gaźnik. Poprzedni miał wtrysk więc zastosowano system grawitacyjny. Motor odpalił beż problemu, jednak po przejechaniu około 30 kilometrów zgasł i nie chciał odpalić. Odpalił na boosterze podłączonym do akumulatora. W drodze do domu przygasał ale jakoś dojechałem. Następnego dnia już nie odpalił. Nie pomogała regulacja gaźnika. Wymieniłem akumulator na nowy, motocykl odpalał ale zaraz gasł. Było kilka regulacji gaźnika. Ale jak bym go nie ustawił to wszystko działało, a następnego dnia nie odpalał. Albo odpalał na chwilę i gasł. Wczoraj Pidniosłem o jeden punkt iglice i po regulacji odpalał bez problemu i ładnie pracował. Rano odpalił ale po przejechaniu kilku kilometrów zgasł I znowu nie odpala. Paliwo do gaźnika dociera. Zawory mają ustawienia takie jak podaje producent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egzo86 Opublikowano 28 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja Ma ktoś jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja Nie dostaje paliwa, albo nie ma iskry. Jak nie chce odpalic to czy sprawdzałeś czy ma iskrę? Jak został przerobiony układ zasilania paliwem? Czy w motocyklu jest pompa paliwa? Czy jest kranik i jaki to typ kranika? Czy kranik ma podciśnienie podłączone? Czy jest podłączony układ odpowietrzenia zbiornika paliwa? Czy wlew paliwa do zbiornika jest szczelny, czy ma otworek? Czy próbowałeś odpalać przy użyciu plaka podawanego do dolotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egzo86 Opublikowano 29 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja Paliwo przez wężyk leci , iskra jest , swieca wymieniona na nową. Bak ma małą dziurkę przy wlewie paliwa.Kranik jakiś najtańszy chiński , wchodzi do niego przewód z paliwem i z drugiej strony wychodzi. Ma tylko on/off. Paliwo przez niego przelatuje bo sprawdzałem. Nie zabardzo wiem co to plak podawany do dolotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 29 Maja Udostępnij Opublikowano 29 Maja (edytowane) Plak podawany do dolotu to sposób na odpalenie silnika, w którym przyczyną braku pracy silnika jest brak paliwa, albo zbyt mało paliwa. Plak jest produktem używanym zazwyczaj do nablyszczania plastików wewnątrz auta. Ale ma drugie mniej znane zastosowanie silnikowe diagnostyczno-naprawcze. Trzeba sobie zdawać sprawę z ryzyka takiego użycia plaka, ponieważ grozi to pożarem przy nieumiejetnym użyciu. Czy użyty silnik i gaźnik to nowe elementy? Edytowane 29 Maja przez Stefan Kowalski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.