Kaczmar Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 witam kupilem sobie ostatnio Yamahe DT 80 87 rok chlodzona powietrzem i mam problem nastepujacy gdy ruszam jest wszystko oki pierwsze 3 bieki oki ale jak w terenie spada z obrotow to po redukcji dziwnie sie dlawi zamiast wkrecic sie na obroty dopiero po wcisnieciu sprzegla i przegazowce spowrotem moge sie rozpedzac ale to nie jest jazda co to moze byc? A druga sprawa to ma jakas slada jedynke bo na niskich obrotach ma problem z ruszeniem dopiero jak dam w pi*** to idzie moze ma to cos wspulnego z pierwszym problemem pomuszcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 Hmm... Może gaźnik? Spróbuj przeczyścić. Jak nie pomoże wymień świece na jakąś NGK. Potem opisz czy dalej to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 Jak nie pomoże wymień świece na jakąś NGKNie na jakąs tylko na dokładny typ taki jak ma być w tej wersji DT. Te dławienie to gaźniek albo zapłon. Co do ruszania z wolnych obrotów to cudów nie oczekuj bo to jest tylko 80ccm i to dodatku wyoko obrotowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar Opublikowano 27 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 a dt ilu jest biegowe bo mi wchodzi tylko 5 a chyba jest 6 biegowe. I takie pytanie na jakich biegach jezdzicie w terenie bo moja ma jakas moc tylko na 2 pierwszych biegach potem buja sie juz jak jakis scigacz czyli jedzie szybko a nawet za szybko jak na teren bo wydawalo mi sie ze enduro ma krutkie biegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 a dt ilu jest biegowe bo mi wchodzi tylko 5 a chyba jest 6 biegoweSą werjse 5 i 6 biegowe. I takie pytanie na jakich biegach jezdzicie w terenie bo moja ma jakas moc tylko na 2 pierwszych biegach potem buja sie juz jak jakis scigacz czyli jedzie szybko a nawet za szybko jak na teren bo wydawalo mi sie ze enduro ma krutkie biegiZależy jakie masz zębatki. Ja sobie zminiałem zawsze na wiekszą z tyłu a z przodu na mniejszą tak, żeby mieć krótkie biegi w teren, do 5 biegu spokojnie w terenie dochodziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 a dt ilu jest biegowe bo mi wchodzi tylko 5 a chyba jest 6 biegoweJesli twierdzisz ze masz silnik chlodzony powietrzem i to jest to moto na avatarze to masz 5 biegow i Twoj sprzet ma pelna nazwe DT80MX.6 biegow mialy DT80LC i LC2 i byly juz chlodzone ciecza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar Opublikowano 27 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 tak dokladnie to jest motorek z avatara a mam w takim razie pytanie gdzie moglbym dostac wieksza zebatke na tyl ona jest mocowana na 4 sruby no i mniejsza na przod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 tak dokladnie to jest motorek z avatara a mam w takim razie pytanie gdzie moglbym dostac wieksza zebatke na tyl ona jest mocowana na 4 sruby no i mniejsza na przod?W larsonie do twojego motocykla jest duży wybór zebatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar Opublikowano 27 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 mozesz zapodac jakiegos linka do stronki larssona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 http://www.sklep.larsson.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 Coś mi sie wydaje stay ze masz tłok i pierscienie do wymiany ;). Zapnij jedynke i sprobuj popchnąć na biegu. Jak dasz rade to tak jak pisalem wczesniej. Ale dla pewności sprawdz gaźnik i reszte.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 Może prościej - ile masz przebiegu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 Może prościej - ile masz przebiegu Przebieg to nie wszytko, ważne kiedy remont był robiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar Opublikowano 28 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 przebieg licznikowy to 16 tys. ale od jakiegos czasu ma zerwana linke licznika wiec ma pewnie kolo 20 tys. a czy mial remont tego ja nie wiem czy by sie niemcowi chcialo grzebac w nim a w polsce napewno nie mial robionego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 16tyś to bardzo mało, podejrzanie mało. Ja maiłem 97 i tam tyle było a jakiś czes też linka była zepsuta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.