janczar13 Posted April 14 Author Share Posted April 14 tak, stary mechaniczny regulator, właśnie go odkrecilem i na tylniej ściance uszkodzony mechanicznie opornik.Wyjąłem go i prowizorycznie nawinąłem od nowa-teraz juz blaszka nie skacze jak wściekła i świtła też się uspokoiły.Ciekawe tylko czy to rozwiąże problem słabego ładowania.Przejrzałem tematy które poleciłeś i może faktycznie z elektronicznym będzie prościej.. 4 godziny temu, HD1940 napisał: Jeśli masz mechaniczny regulator to napiecia sprężyn decydują o parametrach ładowania oraz cyklu pracy alternatora. Poradzę byś wywalił to stare g... bo tak nawet na wschodzie robią. Tam stosują elektroniczne regulatory od łady. W Polsce zdaje się, że podchodzą od Poloneza (produkcji Jazpol). Poszukaj w sieci. Na stronach Kolaska i Redmotorz są informacje co i jak połączyć by to jakoś działało. U nas opcja z wstawieniem altka od Tico wydaje się najlepsza bo radziecki alternator i jego osprzęt do szczytu techniki i jakości nie należą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.