wueska Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 słuchaj zeczywiscie jest mi trudno sie wypowiadac ale mowie ci ze zapłony elektroniczne są rozne !! popacz na strone digitech tam są przedstawione. Pozatym jesli uwazasz mnie za głupszego porozmawiaj z panem Andrzejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 Wueska ma racje bo pośrednim rozwiązaniem był zapłon tranzystorowy z przerywaczem mechanicznym.Dużo go nie stosowano bo szybko przeszli na bezstykowe ale tranzystor zamiast kondensatora odciążał przerywacz(mniejszy prąd płynął). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 słuchaj zeczywiscie jest mi trudno sie wypowiadac ale mowie ci ze zapłony elektroniczne są rozne !! popacz na strone digitech tam są przedstawione. Pozatym jesli uwazasz mnie za głupszego porozmawiaj z panem Andrzejem. Wueska nie uważam Ciebie za głupszego. Jedynie za mniej doświadczonego i posiadającego mniejszą wiedze niż ja. Z tego powodu wcale nie jestes gorszy czy głupszy. Na podobnej zasadzie można stwierdzić żę facet z tytułem doktorskim ma prawo uważać mnie za kretyna - nie mam takiego tytułu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 z tego co słyszałem na razie nie ma dobrego rozwiozania zapłonu bezstykowego do mz dlaczego bo jest połozony na alternatorze. a co do tego modułu wystawionego na ag mot to moze go oglodne przecież jestem z rzeszowa !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.