Cieślak_garage Opublikowano 12 Lutego Udostępnij Opublikowano 12 Lutego Witam mam problemy z moim kymco k-pw 50 po zmianie pojemności na 72cc. Na wysokich obrotach motocykl w ogóle nie ma mocy 1 2 jedzie 3 już tak średnio a na 4 to jakby hamował. Kolejny problem to nie schodzenie z obrotow. Po dodaniu gazu i go puszczeniu obroty trzymają się tak jeszcze 2 sekundy i dopiero jakoś zaczynają spadać na początku myślałem że wystarczy wyregulować gaznik i będzie git ale dosłownie każde ustawienie na gaźniku nic nie daje. Zawory mam na ssącym 0.10 i na wydechowym 0.10 wcześniej było 0.05 i 0.07 i problem był taki sam. Tuning kit który kupiłem miał głowice bez zaworu recyrkulacji spalin a stara glowica to miala teraz po prostu rurkę od tego nie mam jak przyczepić i po prostu nie jest to podłączone ,po prostu sobie jest. To może być wina tego? Bo już naprawdę nie wiem może świeca źle ustawiona? Albo zawory nadal źle wyregulowane. Dysze mam 80. Proszę o pomoc i dziękuję z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Rurkę od recyrkulacji wypadałoby zaślepić. To może być przyczyna, ale zależy gdzie kończy się ta rurka. Czy dochodzi do kolektora ssącego i ssie przez nią powietrze, czy może kończy się w rurze wydechowej? Ogólnie objawy wskazują na lewe powietrze i zbyt ubogą mieszankę. Gaźnik też wymieniłeś,czy tylko dysze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cieślak_garage Opublikowano 13 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego (edytowane) Ta rurka kończy się po prostu przy głowicy obok jest odłączona bo nie ma tego zaworu i tyle a gaznika nie wymieniałem tylko dysze. A zawór tej recyrkulacji spalin był zaraz obok zaworu wydechowego w tamtej głowicy. Edytowane 13 Lutego przez Cieślak_garage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego To jest rurka z jednym końcem? Zawsze kończyła się w głowicy? Może gdzieś ma jakiś początek? Bo jeśli jest to rurka z jednym końcem, to może nie trzeba jej zaślepiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cieślak_garage Opublikowano 13 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Naczy rurka zaczyna się od tego urządzenia nie wiem recyrkulatora i normalnie szła by do głowicy No ale nie da się podłączyć. Od tego urządzenia idzie jeszcze rurka do filtra powietrza i chyba to tyle. Muszę jeszcze sprawdzić dokładnie jak to wszystko tam wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cieślak_garage Opublikowano 15 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego Zdjąłem dzisiaj ten recylkulator te wszystkie rurki od niego pozaslepialem i problem nadal jest. Nawet ta blaszke na iglicy wkręciłem do końca się dało bo pisali gdzieś na forum że może pomóc jednak nic nie dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Po opisie usterki wszystko wskazuje na problem z gaźnikiem poza jedna rzeczą. To że trzyma zbyt wysokie obroty. To wskazuje na problem zasysania lewego powietrza pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Zazwyczaj egr też ma połączenie z dolotem powietrza, więc był mocno podejrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cieślak_garage Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Ogólnie pobawiłem się teraz jeszcze w ta regulacje gaznika i wygląda to tak ze żeby schodził z tych obrotow to obroty na biegu jałowym na gazniku muszą być tak niskie że motor gasnie jeśli nie dodaje się gazu ale pomijając to to ładnie chodzi gdy dodaję gazu nie przerwa tak samo podczas jazdy ale za każdym razem gdy trzeba zmienić bieg to sprzeglo i go ciągle gazujesz bo inaczej zgaśnie. Ogólnie ciągle gaś bo jeśli się puści to gaśnie. Po tym mógłby pan jakoś pewniej stwierdzić czego to jest wina. Wydaje mi się że żadne lewe powietrze nigdzie nie dochodzi tylko to wina gaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 16 Lutego Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Dlaczego nie można ustawić składu mieszanki tak by chodził na wolnych obrotach? Jest za bogato, czy za ubogo? Jak wygląda świeca zapłonowa? Kolor izolatora? Czy próbowałeś szukać nieszczelności z użyciem plaka do kokpitu? Czy lepiej pracuje po zdemontowaniu filtra powietrza, czy może po przytkaniu dolotu za pomoca np gąbki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cieślak_garage Opublikowano 17 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Można ustawić tak mieszankę aby chodził na wolnych obrotach ale wtedy zamiast normalnie schodzić z obrotow to trzyma je 5 sekund albo krócej i dopiero jakoś wolno zaczyna schodzić. Mieszanka wydaje mi się że jest za uboga. Swieca czarna czyli nie tak jak powinno być. Izolatora? Mógłby Pan powiedzieć o co chodzi bo nie wiem. Nie mam jak Bo nie mam tego plaka do kokpitu. Po zdemontowaniu filtra nie ma prawie żadnej różnicy a po zatkaniu dolotu gąbka to gdy dam ssanie to wchodzi na wysokie obroty i nje chce z nich zejść jak wyłączę ssanie. Szczerze to już się w tym wszystkim pogubiłem i nie wiem co mu jest napewno mieszanka zła przez coś ale co. Nie szczelności raczej żadnej nie ma bo wszystkie rurki itp przejrzałem. Czy po prostu wymiana gaznika i np filtra powietrza na stozkowy by te problemy rozwiązała? A jak już wymiana gaznika to na jaki? Jeszcze dodam że przed tuningiem wszytsko było dobrze pracował ładnie ale olej brał to trzeba i tak było zrobić remont. Więc wątpię żeby gaznik uszkodził się sam i akurat po tuningu chyba że po prostu ten gaznik pod tą pojemnosc nie pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 17 Lutego Udostępnij Opublikowano 17 Lutego Jeśli świeca jest czarna to oznacza za bogata mieszankę. Za bogata mieszanka wynika z zbyt wysokiego poziomu paliwa albo zbyt wysoko ustawionej iglicy. Była wymieniana dysza paliwowa w gaźniku? Bo jeśli jest za duża, to też jest przyczyną zbyt bogatej mieszanki. Zbyt wysokie obroty, albo długo spadające obroty to zacinajaca się przepustnica, za wysoko podparta przepustnica, albo lewe powietrze pomiędzy gaźnikiem a głowicą. Nie zawsze to widać, ale często słychać świst powietrza w okolicach gaźnika. Bardzo pomaga użycie Plaka. Jak się go psiknie w okolice nieszczelności to zmieni się praca silnika. Trzeba go używać ostrożnie, bo zbyt duża ilość może spowodować pożar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cieślak_garage Opublikowano 18 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego Świece dzisiaj sprawdzałem kolor kawowy czyli git. Iglica nie pamiętam jest albo najwyżej albo najniżej ale jutro zrobię żeby była na środku. Dysza jest 80 była przewiercana. Przepustnica jest git bo dzisiaj sprawdzałem jak chodzi jutro sprawdzę plakiem czy nie dochodzi jakieś lewe powietrze ale wydaje mi się że nie bo motor ogólnie dobrze chodzi tylko sam dodaje gazu albo trzyma ciągle gaz. Nie wiem czego to wina przepustnica chodzi dobrze linka też bo dzisiaj sprawdzałem a sam dodaje gazu albo go trzyma. To może być wina tego że jest na dotarciu? Wie Pan czego to może być wina? Bo tak to już schodzi z obrotow tylko ze trzyma czasami gaz albo sam go dodaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.