gmmoto1 Opublikowano 15 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2003 Poszukuję kogoś kto ma doświadczenie lub wiedzę na temat zastosowania w uralu tłoków od Cienkiego 700-tki. Zastosowanie takich tłoków nie nastręcza zbytnich problemów tylko jak one się spisują w silniku ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 15 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2003 Witam. Nie słyszałem o stosowaniu tłoków z CC do urala. Natomiast ruski zaczęły produkcje nowych tłoków. Z reszta przeczytaj artykuł na ten temat http://www.motorz.motocykle.org/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmmoto1 Opublikowano 15 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2003 Dzięki za wiadomość znam te tłoki z internetu niestety jeszcze niedostępne są w Polsce i w tym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 15 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2003 Czemu chcesz zastosować tłoki z CC ? boisz się o puchnięcie oryginalnych?Można je poddac odpowiednie obróbce dzięki czemu problem puchnięcia zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmmoto1 Opublikowano 15 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2003 Tłoki w Uralu a w szczególności pierścienie to bardzo słaby punkt, dlatego nim pojawią się te NOWE niby kute chce zastosować od CC technologicznie są na pewno o niebo lepsze,dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 16 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2003 Jeżeli chodzi o pierścienie to jeżeli będziesz zainteresowany to mogę polecić polskie bardzo dobrze wykonane z właściwego materiału. Nie wciskam żadnego kitu sam na nich jeżdżę.Teraz robię lekki tuning silnika w dnieprze i też je będę zakładał.Jeżeli będziesz chciał to prześlę Ci adres na PW żeby nie robić darmowej reklamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmmoto1 Opublikowano 16 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2003 Fajnie że chcesz pomóc ale będę składał na oryginałach czylki tłoki,sworznie pierścienie wszystko od CC. Potem gdyby coś nie zagrało łatwiej będzie wymieniać bo wszystko to typówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 17 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2003 Mam małe pytanie:Jaka średnice ma sworzeń tłokowy z CC ? 20 mm czy 22mm Jeżeli 22 milimetry to przynajmniej w dnieprze mogły by wystąpić pewne komplokacje. Nie wiem jak jest z korbowodem w uralu ale w dnieprze jest cienkościenna tulejka brązowa w główce korbowodu i w przypadku zastosowania większych sworzni samo rozwiercenie tulejki nic nie da ponieważ będzie miała za cienkie ścianki, prawdopodobnie będzie trzeba rozwiercić gniazdo tej tulejki w główce korbowodu na większy wymiar i dorobić nową. Jeżeli sworznie są 20 mm to nie ma żadnego problemu jak tylko wykonanie nowej tulejki.Mam jeszcze jedno pytanie. Ponieważ chce zastąpić oryginalne sworznie rosyjskie 21mm jakimiś lepszej jakości poszukuję takowych. Jeżeli wiesz gdzie w jakim silniku są takowe zastosowane bardzo proszę o informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmmoto1 Opublikowano 17 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2003 Sworzeń od CC to 20 mm i trzeba robić nowe tuleje do główki korbowodowej ale to nie problem. Ja oparłem się z tą mechaniką na bardzo profesjonalnym warsztacie z ogromnym doświadczeniem ufam w to co chcą zrobić ale i oni mają pewne problemy głównie chodzi o bilans cieplny silnika po zmianach. Wykonuję również dodatkowe smarowanie prawego cylindra tak jak opisuje Piotr Wojciechowski. Chciałbym z nim nawiązać kontakt ale mam problem z adresem emailowym do niego.Sprawdzę Ci średnice sworzni ale dopiero w poniedziałek i dam odpowiedź.gm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbuz Opublikowano 13 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2003 ostatnio rozkrecilem gary w moim uralcu (1st time) patrze... co to za tloki.. bujalem sie z tym z tyd :) od poldka? malucha? .... okazalo sie ze od cc700 lub jak kto woli malucha bis :D kupilem pierscienie 1 szlif bo byly juz do wymiany . srednica cylindra oryginalnie ma chyba 78mm a u mnie 80.. wiec jak chcesz takie tloki zalorzyc to musisz tulejowac cylindry... tak? ... :D rosnie.. pojemnosc :> powidzeni a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 14 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2003 Tulejować nie trzeba przy zmianie średnicy na większą. Żeby powiększyć średnicę trzeba po prostu poddać cylinder wytaczaniu. Tulejuje się po to aby zmniejszyć średnice po np. wyczerpaniu nad wymiarowych średnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbuz Opublikowano 14 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2003 dzieki za sprostowanie. Wiem, ze takie laickie wypowiedzi jak moje moga byc irytujace, dlatego staram sie je ograniczac :) Dziekuje za sprostowanie Pipcyk. Wybacz mam od pol roku moto i polknietego bakcyla... wiec czasem moge cos palnac..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 15 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2003 Nic się nie przejmuj. :) I tak się orientujesz w temacie. Nie od razu Kraków zbudowano. Ciekaw jestem jak tam prace kolegi Gmmoto1, nic się ostatnio nie chwali o postępach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Pipcyk podaj mi namiary na tych ludzi co to robią bym kupił coś takiego(tłoki + pierścionki)do swojego uralca :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Jest problem, ponieważ obecnie w Polsce nikt nie produkuje do Urali tłoków. A jeżeli ktoś produkuje to ja o tym nic nie wiem. Można próbować dorwać tłoki do nowych Urali które są grafityzowane i produkowane w zakładach łady i podobno maja o wiele lepsza jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.