Skocz do zawartości

Suzuki GSX 1100G 1991r. problem z dławieniem, ogólne porady co do motocykla


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie
Stałem się użytkownikiem Suzuki GSX1100G z 1991r. Mam kilka próśb do Was odnośnie tego motocykla.

Po pierwsze, czy ktoś posiada instrukcję do tego modelu? W necie znalazłem jedynie GSX1100F, ale on nie ma kardana, ma inną ramę i gaźniki.

Chciałbym się od Was dowiedzieć co warto po zakupie sprawdzić?

I najważniejszy wątek. Mam problem z motocyklem na zimnym silniku:

Motocykl na zimnym dławi się przy lekkim dodawaniu gazu (i jakby strzela w tłumik czasami), a podczas jazdy bez dobrego rozgrzania nie chce wejść na obroty i się dławi. Podejrzewam ubogą mieszankę. Moto pali na strzała, pracuje równo, jak się rozgrzeje to idzie jak dzik, ale dalej czuć przy obrotach 2,5-4tyś obrotów jakby go lekko dławiło. Już wstępnie bez ściągania gaźników sprawdzałem ich synchronizację - jest niemal idealna. Jest założony filtr K&N  - może on jest winowajcą zbyt dużej ilości powietrza, czy może jednak jest wkładany fabrycznie? W załączniku przesyłam zdjęcie jednej ze świec.

Proszę o pomoc i porady.

 

IMG_20230418_171655.jpg

 

Edytowane przez Rabo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze masz typowy dla tego modelu klopot z kiepskimi gaznikami, ktory rozwiazuje wymiana na komplet z Bandita 1200 chlodzonego olejem. Ale na poczatek zamiast wpedzac sie w koszty proponuje wlozyc fabryczny filtr powietza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Adam M. napisał:

Mysle ze masz typowy dla tego modelu klopot z kiepskimi gaznikami, ktory rozwiazuje wymiana na komplet z Bandita 1200 chlodzonego olejem. Ale na poczatek zamiast wpedzac sie w koszty proponuje wlozyc fabryczny filtr powietza.

 

Z filtrem już chciałem spróbować, ale problem jest w braku takiego filtra na rynku, a bynajmniej ja nigdzie niestety nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat wiele rzadkich części i pierdułek znalazłem do tego motocykla, ale akurat co najważniejsze  -filtra nie, a przecież HiFloFiltro, Motofiltro, WM itp. to nie japończycy ;P. Dziś kupiłem zestaw do czyszczenia i nawilżenia filtra i go wyczyściłem. Leży na razie i schnie, jutro założę. Co możesz powiedzieć o barwie świecy? Wygląda chyba ok?

Filtr założony - wywaliłem na niego ponad pół butelki z olejem K&N. Motocykl przestał dławić się przy odpalaniu na zimnym jak i podczas jazdy na niższych obrotach. Albo problem tkwił w filtrze, albo może gdzieś ciągnął lewe powietrze? Czas pokaże.

Edytowane przez Rabo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...