Rabo Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 (edytowane) Witajcie Stałem się użytkownikiem Suzuki GSX1100G z 1991r. Mam kilka próśb do Was odnośnie tego motocykla. Po pierwsze, czy ktoś posiada instrukcję do tego modelu? W necie znalazłem jedynie GSX1100F, ale on nie ma kardana, ma inną ramę i gaźniki. Chciałbym się od Was dowiedzieć co warto po zakupie sprawdzić? I najważniejszy wątek. Mam problem z motocyklem na zimnym silniku: Motocykl na zimnym dławi się przy lekkim dodawaniu gazu (i jakby strzela w tłumik czasami), a podczas jazdy bez dobrego rozgrzania nie chce wejść na obroty i się dławi. Podejrzewam ubogą mieszankę. Moto pali na strzała, pracuje równo, jak się rozgrzeje to idzie jak dzik, ale dalej czuć przy obrotach 2,5-4tyś obrotów jakby go lekko dławiło. Już wstępnie bez ściągania gaźników sprawdzałem ich synchronizację - jest niemal idealna. Jest założony filtr K&N - może on jest winowajcą zbyt dużej ilości powietrza, czy może jednak jest wkładany fabrycznie? W załączniku przesyłam zdjęcie jednej ze świec. Proszę o pomoc i porady. Edytowane 20 Kwietnia 2023 przez Rabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Mysle ze masz typowy dla tego modelu klopot z kiepskimi gaznikami, ktory rozwiazuje wymiana na komplet z Bandita 1200 chlodzonego olejem. Ale na poczatek zamiast wpedzac sie w koszty proponuje wlozyc fabryczny filtr powietza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabo Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Teraz, Adam M. napisał: Mysle ze masz typowy dla tego modelu klopot z kiepskimi gaznikami, ktory rozwiazuje wymiana na komplet z Bandita 1200 chlodzonego olejem. Ale na poczatek zamiast wpedzac sie w koszty proponuje wlozyc fabryczny filtr powietza. Z filtrem już chciałem spróbować, ale problem jest w braku takiego filtra na rynku, a bynajmniej ja nigdzie niestety nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Tak, to 30 letni motocykl, japonczycy tak dlugo czesci do nich nie chca produkowac. Dealera pytales? Moze zaczac od sprawdzenia czy obecny filtr jest nasaczony swiezym olejem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabo Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 (edytowane) Akurat wiele rzadkich części i pierdułek znalazłem do tego motocykla, ale akurat co najważniejsze -filtra nie, a przecież HiFloFiltro, Motofiltro, WM itp. to nie japończycy ;P. Dziś kupiłem zestaw do czyszczenia i nawilżenia filtra i go wyczyściłem. Leży na razie i schnie, jutro założę. Co możesz powiedzieć o barwie świecy? Wygląda chyba ok? Filtr założony - wywaliłem na niego ponad pół butelki z olejem K&N. Motocykl przestał dławić się przy odpalaniu na zimnym jak i podczas jazdy na niższych obrotach. Albo problem tkwił w filtrze, albo może gdzieś ciągnął lewe powietrze? Czas pokaże. Edytowane 21 Kwietnia 2023 przez Rabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.