Skocz do zawartości

Honda CBR 125 jc34 gaśnie po dodaniu gazu


Dddd12345
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moją honda CBR 125 jc 34 (na gaźniku).Jak ja odpalę bez ssania i bez dodawania gazu odpala od razu i chodzi na wolnych obrotach ale jak chce dodać gazu to od razu gaśnie albo jak zaciągam ssanie to też od razu gaśnie.Nie mam pojęcia co to może być gaźnik czysciłem 2 razy i wszystkie membrany sprężyny są ok.Wszystkie dysze są czyste i inne kanały też sprawdzałem i są ok założyłem nowa cewkę tą pod zbiornikiem nowy moduł i świece i też nie pomogło.Probiwalem też bez filtra powietrza i na nowej benzynie. Iskra jak kręcę rozrusznikiem po wyjęciu świecy jest ładna ale jak nawet chodzi na wolnych obrotach to po wyjęciu świecy jest czarna i mokra. Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam pojęcia co to może być.Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem zmniejszać i zwiększać mieszankę śrubą ale nic nie daje.Zauważyłem że nie ma oringu przy zaworze air cut ale jak rozbierałem gaźnik to go nie było i mam pytanie czy to może być tym z powodowane.I jeszcze podejrzewam zawór podciśnienia tylko nie wiem czy mogą być takie objawy jak jest zły.I nie mam pojęcia co zrobić kompresja jest też Ok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silnik nie reaguje na regulację składu mieszanki, gaźnik był wcześniej rozbierany i stwierdziłeś brak jednej z uszczelek w gaźniku, to czego to może dowodzić? Wydaje mi się powinno to prowadzić do dość jednoznacznych wniosków.

Poza tym jeśli piszesz że zawór podciśnienia jest zły, to od razu przypomina mi się jak to szyny były złe i podwozie też było złe, a jak wiemy nie skończyło się to dobrze.

https://www.youtube.com/watch?v=2VBqTwHlY5Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Problem z Mieszanką. Sprawdź śrubkę składu mieszanki. A dokładniej zestaw. Ma być wkręcana śrubka zakończona iglicą, sprężynka, podkładka i oring.  Gdy uniesiesz plastik z iglicą i go puścisz, to spada tak jakby w wolnym tempie, czy wali w dół przyciskany sprężyną nad membraną? Jeśli leci "na łeb  na szyję" to masz korpus gaźnika do niczego lub membrana dziurawa. Sprawdź czy silnik nie łapie lewego powietrza. Króćce łączące gaźniki z głowicą, zaślepione otwory do sprawdzania podciśnienia (synchro). Nie wiem czy w Twim moto są gaźniki Mikuni czy Keihin. Keihin lepsze, ale trudniejsze do regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...