VenomG Opublikowano 29 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2022 (edytowane) Dzień dobry. Piszę ponieważ jestem laikiem wśród skuterów. Syn dostał skuter Aprilie Rs 24 melosi. Problem jest taki że po 5 latach stacjonowania dział tylko na ssaniu. Podejrzewam brak szczelności plus niesprawna pompa oleju. Rozebrałem od strony Magneto. Leje się olej ?? Edytowane 29 Października 2022 przez VenomG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 Po co rozbierales jesli jestes laikiem jesli chodzi o skutery? Objaw ktory masz to zapchanie ukladu wolnych w gazniku jesli jest tam gaznik. Przed rozbieraniem trzeba sie pytac a nie potem. Jesli jestes laikiem to zaprowadz do serwisu do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VenomG Opublikowano 2 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 Naprawiałem już kilka silników 2t ale nie w skuterach i jak widzę że leje się olej to rozbieram żeby sprawdzić przyczynę. Okazuje się że leje się z dozownika oleju, sądziłem że uszkodził się symering na wale. Gaźnik rozebrałem i przedmuchałem, sprawdzę czy palijak naprawię lub wymienię dozownik. Chyba że poprzedni właściciel już go zatarł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VenomG Opublikowano 8 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Witam po przerwie. Skuter działa jak należy, przeczyscilem wszystkie kanały w gaźniku wymieniłem przewody paliwowe i podciśnienia, oraz oczywiście dozownik z którego lał się olej. Dziękuję za wszelką pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...