rider Opublikowano 15 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 Chciałbym się dowiedzieć o tej serii motocykli produkowanych przez yamahę.Wiem tyle, że były to dwusuwy o pojemnościch 50, 125, 250 i 350 Zaciekawiłem się troszkę jak w pewnym komisie ujżałem model RD 125 DX. Wtedy napaliłem się na pierwszy motocykl, niestety wtedy nie miałem tyle kasy i po pewnym czasie motocykl z komisu zniknął. W wakacje na mieście spotkałem Rd 350 i była na sprzedaż. Trochę zaintrygowała mnie moc, bo z 350ccm - ponad 60KM ? Teraz nie są chyba zbyt popularne, ale wiem, że w latach 80' trochę się tego kręciło (po europie oczywiście). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 Ja mialem RD 80 MX i RD 350 LC (stara,z 1981 r.,jeszcze bez zaworu YPVS).RD 350 to szalony motor.zapie**ala jak dziki ale dopiero przy wyzszych obrotach czyli jak w kazdym wykreconym dwusuwie.Na kopa potrafila zostawic takie sprzety jak np.GS750 (niska masa przy tej mocy czyni cuda).Maksymalnie wykrecilem z niej ponad 200km/h,dokladnie nie wiem bo licznik byl do 200.I na tym sprzecie tez przezylem najwieksze shimmy w zyciu bo miala duze do tego sklonnosci.Na gumie chodzila super no i nie trzeba bylo martwic sie o smarowanie przy takiej jezdzie bo to dwusuw.Dodam jeszcze ze mialem wersje po tuningu w Niemczech:byla w pelni obudowana,sportowa kierownica itd.,nie wiem tylko czy silnik byl rasowany.Jezdzilem nia sezon i nic sie nie zepsulo a palila 6-7l przy ostrej jezdzie bo tylko do takiej sie nadawala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 ja mialem RD250LC z 83rwięcej: http://konrad1f.republika.pl/rd250lc.htmlto była moja pierwsza japonia i w pełni zasługiwała na takie miano :lol: wprawdzie v-max wynosiło coś ok 150km/h to można się było wyżyć na tym motolubiła wysokie obroty a naprawdę jechała przy 7-9tyś obr/min -także trzeba było się troszkę biegami namieszaćmnie osobiście wkurzało zużycie paliwa które nigdy nie schodziło poniżej 7l/100 a średnio wychodziło ok 8ltyle że faktycznie tym motocyklem nie dało się spokojnie jeźdźić :lol: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 15 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 Ja mam yamahe rd 80 chłodzoną powietrzem z 84 r.Max to cos koło 100 spalanie moja przy ostrym pałowaniu cos koło 5 l.Za niedługo planuje zrobic mały tuning czyli kupic cylinderek 100 do niego i może jeszcze coś ...Jest to motorek typowo szosowy niestety dość mało jest o nim na internecie (szególnie polskich stron). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.