Skocz do zawartości

Czy ten cylinder nadaje się do użytku


Kaktus70
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi o te plamy w cylindrze to jest normalne?

A mogę honownicą taką na wiertarkę przejechać ten cylinder?

14 godzin temu, Adam M. napisał:

Ale o co chodzi, o te wylamanie czesci tulei wchodzacej do karterow silnika?

Bo reszta wyglada dosc normalnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Adam M. napisał:

A jak wyglada tlok z tego cylindra i dlaczego to rozebrales?

Zobacz https://www.mediafire.com/folder/tg34ts2o4exma/tłok

A rozebrałem to dlatego że chciałem łożysko na główce korbowodu wymienić bo poprzednio założyłem jakieś łożysko za 5 zł 

A te ryki po honowaniu tak szybko by sie wytarły po 60 km 

Edytowane przez Kaktus70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlok wyglada dobrze, chociaz tak go trzymasz ze ciezko w 100% powiedziec czy nie mial troche przedmuchow miedzy piersceniami ( zaczernienia ). Nie robie w 2 suwach wiec na pewno nie powiem czy z kolei zaciemnienia na cylindrze sa normalne, ale wydaje mi sie ze tak bo sa tam przeciez kanaly wydechowe. Te 60 km to wlasnie typowy "czas" na zuzycie sie rys honowniczych, dlatego tak wazne jest obciazenie silnika zaraz po zlozeniu a nie trzymanie go na wolnych w celu np regulacji gaznika. I druga nauka z tego jak sie robi caly silniczek to warto wstawiac dobre czesci zeby sobie oszczedzic podwojnej roboty z rozbieraniem i skladaniem i podwojnego kosztu uszczelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Adam M. napisał:

Tlok wyglada dobrze, chociaz tak go trzymasz ze ciezko w 100% powiedziec czy nie mial troche przedmuchow miedzy piersceniami ( zaczernienia ). Nie robie w 2 suwach wiec na pewno nie powiem czy z kolei zaciemnienia na cylindrze sa normalne, ale wydaje mi sie ze tak bo sa tam przeciez kanaly wydechowe. Te 60 km to wlasnie typowy "czas" na zuzycie sie rys honowniczych, dlatego tak wazne jest obciazenie silnika zaraz po zlozeniu a nie trzymanie go na wolnych w celu np regulacji gaznika. I druga nauka z tego jak sie robi caly silniczek to warto wstawiac dobre czesci zeby sobie oszczedzic podwojnej roboty z rozbieraniem i skladaniem i podwojnego kosztu uszczelek.

No mogłem założyć jakieś lepsze łożysko ale chciałem jak najszybciej odpalić i się przejechać

Dobrze jak jeszcze czegoś będę potrzebować to będę się odzywać dziękuje ci bardzo że mi pomogłeś 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...