dudus715 Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 Cześć, Mam Hondę CRF250. Jest problem z odpalaniem a dokładnie to maszyna nie odpala. Iskra jest (przy sprawdzaniu na zewnątrz) a pomimo próby odpalania, świeca jest mokra. Motor w ogóle nie chce "zagadać", jeżeli manetką parę razy podam paliwo poprzez pompkę przyśpieszającą to podczas próby odpalenia strzela w wydech. Co sprawdzone: 1. Luz zaworowy IN 0,12; EX 0,25. 2. Wyczyszczony gaźnik. 3. Sprawdzona kompresja - 4 bary (wg serwisówki jest ok, Honda ma automatyczny dekompresator). 4. Rozrząd wg. zdjęcia poniżej. 5. Rezystancja czujnika przepustnicy 4,8 kOma. 6. Rezystancja czujnika CKP: 240 Omów. 7. Rezystancja cewki alternatora: 12,4 Oma. Napięć szczytowych niestety nie mogę zmierzyć bo posiadam zwykły miernik elektryczny, który nie ma takich funkcji. Może ktoś nakieruje mnie gdzie leży usterka... Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 strzał w wydech to książkowy symbol źle ustawionego zapłonu , albo braku kompresji ..... ja się zastanawiam czy ci odprężnik zamyka w ogóle , ale nie wiem jak to sprawdzić bo intuicja mi podpowiada że nie zamyka ci zaworu wydechowego i nie ma kompresji i przez to nie pali , ale nie wiem jak w crf działa odprężnik a poziom paliwa w gaźniku ? w zasadzie jakby przelewało to nie strzelała by z wydechu ale świeca jest mokra ... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.