Zyclon Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Witam ten post to krotki apel o kontakt wszsytkich posiadach SAM-ów opartych na podzespołach - fiata 126P - zaporożca Zaznaczam że chodzi o założenie silnika samochodowego do ramy motocykla. Moja prośba jest prosta. jeżeli dysponujecie jakimiś informacjami / patentami / danymi literaturowymijakimi się podpieraliście przy budowie prosze o udostępnienie... Dodatkowe informacje jakei mnei interesujato : - jak ożenić do motoru koło samochodowe - czy ktoś ma doświadczenie w spawaniu ram własnej konstrukcji - wszelkie informacje dotyczące kąta pochylenia główki ramy na własności jezdne a także na wytrzymałość / obciążenie wezła łożyskowego głowki ramy Przepraszam że wtargnąlemna forum "rusycystów" ale niewiedziałem gdzie to zapodać :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 - jak ożenić do motoru koło samochodowe dajesz do wytoczenia środek koławstawiasz ramiona z wspawaną piastą koła motocyklowego - wymaga precyzji ,ale jest do zrobienia -jestem świadkiem , to samo sie stało z przednim kołem - na felgę stalówke.ramiona pięcioramienne z blachy 30, lub 25 już nie pamiętam. ramę musisz dać do pospawania spawaczowi ,który spawa rzeczy atestowe od tego zależy twoje życie. potem spaw dajesz do prześwietlenia - równie ważne.pochylenie główki ramy weż motocykla , który już jeżdzi , np porównaj rysunki techniczne niektórych modeli i zobacz , który ma pochylenie Tobie najbardzie odpowiednie . możesz do tego wykorzystać nawet główkę już gotową od ramy jakiegoś wielkiego motocykla wojskowego - czemu wojskowego - bo są najcięższe i mają solidne konstrukcje główki - możesz taką zrobić też samemu - wtedy dajesz łożyska stożkowe - bardzo wytrzymałe i masz spokój na całe życie.jak będziesz potrzebował pomocy udaj się do chłopaków z polibudy warszawskiej pomogą i mają dostęp do technologii i maszyn nam niedostępnych i mają czas.zajrzyj na http://www.rotor.ridres.pl jest tam ich ogłoszenie o pomocy technicznej.ucz się techniki samemu - bo w tym kraju ludzie nie chcą zarabiać i podejmować się zadań które wymagają myślenia , więc Ty myśl jak - potem znajdż tylko wykonawcę któremu pokażesz na rysunku co chcesz otrzymać a on to będzie potrafił zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 10 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Dziękuje żaprecyzyjne odpowiedzi :D ... czy w przypadku rejestracji SAM-a preferowane jest badanie radiograficzne spoin czy można oprzeć sie na wynikach analizy ultradźwiękowej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 a nie lepiej dorwac jakies pełne koło 15', 16". wtedy dorabiasz tylko piaste motocyklową(u mnie M-72) i masz komplet. ja tak zrobilem w swoim zaporozcu i jest naprawde OK. jest to chyba najprostrze i najpewniejsze rozwiazanie. pozatym nie ma własciwie ograniczenia w rozmiarze opony mozesz nawet wsadzic oponke o rozmiaze 230mm bo szerszych nie spotkałem..hyea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.