_Jerry_ Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 No tak. Masz już dwa komplety gaznikow których nie masz czym wyregulowac. Oddaj moto na regulację do kogoś kto ma narzędzia bo nawet przekładając gazniki pomiędzy takimi samymi silnikami warto je podregulowac. Robiłeś chociaż synchro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.A.V. Opublikowano 3 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Nie synchronizowałem bo bez ssania praktycznie gaśnie nawet po rozgrzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Na odległość bym powiedział że gazniki brudne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.A.V. Opublikowano 3 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Wszystko wyczyszczone zmywaczem do gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Jeśli jest jak mówisz i faktycznie gazniki czyste to popatrz na przepustnice (te którymi Synchro robisz) czy są uchylone na tą samą wartość przy zamkniętym gazie (możesz spróbować ustawić na 1-2mm jako wyjście do dalszych regulacji). Membrany, poziom paliwa też sprawdziles? Zaworki sprawne I nie leja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.A.V. Opublikowano 3 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Membrany w super stanie sprawdziłem wszystkie, poziom paliwa regulowałem było 11mm ustawiłem na 13 mm tak jak mówi serwisówka, zaworki nie mają żadnych uszkodzeń na stożku. Sprawdzę te przepustnice jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.A.V. Opublikowano 6 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 (edytowane) Dobra zaczyna mi brakować pomysłów, ustawilem przepustnice z przerwa około 1-2 mm, motocykl odpala, ale kompletnie nie reaguje ani na śrubę obrotów biegu jałowego ani na żadną z 3 śrub regulacji synchronizacji. Mogę sobie kręcić w jedną i drugą stronę kompletne zero reakcji… po odkręceniu gazu nie wkręca się na obroty tylko chce zgasnąć dopiero jak zatkam ręka wlot powietrza wkręci się na obroty. Czy możliwe ze on sobie ciągnie lewe powietrze ? Edytowane 6 Września 2021 przez M.A.V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.A.V. Opublikowano 6 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Sprawdzałem są szczelne i elastyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Jak ustawiles przepustnice równo to nie ruszaj aż nie będzie stabilnie chodził na wolnych. Wtedy zrobisz synchro . Jeśli zatyka dolot i zaczyna być lepiej to pewnie lewe łapie. Jak odpalasz to spróbuj plakiem popryskac. Jak gdzieś zwiększy obroty sam z siebie to tam lewe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.A.V. Opublikowano 7 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Ok sprawdziłem plakiem i rzeczywiście zasysa lewe powietrze jak psikam na górze króćców ssących. Tylko że one wyglądają na szczelne, dziś to odkręcę i sprawdzę dokładnie. Pytanie czy te oringi pod spodem mogą już puszczać , czy w razie czego dostanę nowe krućce ? Jest jeszcze opcja taka ze te gaźniki od bandita mają delikatnie inny rozstaw niż oryginalne może przez to robi się nieszczelność. Chociaż dokręcone na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Chociaż dokręcone na maxa.Załatw sobie serwisówke i dokrecaj z podanym momentem. Dokrecajac na maxa możesz wykrzywic krociec lub zerwać gwint. Może któryś z oringow się krzywo ułożył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.A.V. Opublikowano 7 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) Rozebrałem wszystko krućce nie maja żadnych uszkodzeń, uszczelki są nieco spłaszczone ale nie wyglądały na źle ułożone. Ktoś wie jakie powinny mieć wymiary nominalne ? Patrząc na to wszystko aż nie chce się wierzyć żeby silnik tedy zasysał całe lewe powietrze … Edytowane 7 Września 2021 przez M.A.V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.A.V. Opublikowano 7 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Według moich pomiarów to będzie oring 40x3x3 tylko pytanie czy ma być płaski czy walcowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Weź krociec i połóż na szkle strona która idzie silnika i zobacz czy dolega cała powierzchnia. Wszystko w dolocie ma być szczelne, dopiero później bierz się za regulacje itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.A.V. Opublikowano 16 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Dobra chyba znalazłem przyczynę całego tego bałaganu , dziś zorientowałem się że te gaźniki od bandziora nie mają sprężynek dolnych na połączeniu przepustnic skrajnych ! Jest tylko ta centralna wiec pewnie dlatego nie było żadnej reakcji na regulację. Podmienię sprężynki ze starych gaźników i dam znać czy to była przyczyna tego wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.