Skocz do zawartości

Problem z obrotami CBR 125r


cbr125r 2004
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, przychodzę tutaj bo nie wiem już co może być nei tak, zaczęło się od rozebrania gaźnika i zapomniałem złożyć ssanie z uszczelka po wyczyszxzeniu wszystkiego przez co łapało lewe powietrze i przerywało, rozebralem, uzupełniłem braki i odpaliłem po czym cały czas trzyma obroty dosyć wysokie (stunt) na 4 biegu sama jedzie🙁, regulacje obrotów z prawej strony śruba wykręciłem całkowicie linka jest poluzowana więc nje w tym problem, reakcja na gaz jest dobra, tylko strach trochę sprzęgło wciskać.. jakieś porady ktoś może ma co to może być? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktora srube wykreciles calkowicie, podnoszaca przepustnice czy srube regulacji mieszanki / powietrza na wolnych?

Czy wykreciles calkowicie znaczy ze przepustnica opuszcza sie na dno gaznika, czy ze jest tam po prostu otwor po srubie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Adam M. napisał:

Ktora srube wykreciles calkowicie, podnoszaca przepustnice czy srube regulacji mieszanki / powietrza na wolnych?

Czy wykreciles calkowicie znaczy ze przepustnica opuszcza sie na dno gaznika, czy ze jest tam po prostu otwor po srubie?

Tą śrubę od przepustnicy, śruba jest wykręcona na tyle że lrzy większym wykreceniu i puszczeniu cofa ją kawałek na sprężynie chyba, aczkolwiek chyba trochę naprawiłem te obroty poprzez śrubke mieszanki paliwa powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2021 o 10:47, jonaszko napisał:

Jeżeli jest luzna, to tam właśnie łapie lewe powietrze i stąd te obroty.

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
 

Gaźnik jest trochę innej budowy, linka gazu w tym przypadku nie ma żadnego wpływu, wracając do tematu, regulacja mieszanką paliwa-powietrza pomogła zmniejszyć obroty, jednak dalej ma za wysokie, ma ktoś jakiś pomysł? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaznik musi jeszcze lapac lewe powietrze jakas inna droga, jesli obroty na opuszczonej do konca przepustnicy sa za wysokie.  Czy skladajac uklad ssania zrobiles to prawidlowo? Czy wyjmowales srube regulacji mieszanki na wolnych i czy przy skladaniu zalozyles wlasciwy oring? Czy uszczelka komory plywakowej jest na tyle dobra ze rzeczywiscie uszczelnia jej polaczenie z korpusem gaznika? Czy gaznik nie ma czasem rurki do ustawiania podcisnienia, ktora powinna byc zakryta gumowym kapturkiem a tego kapturka tam nie ma? Czy nie ruszales poziomu paliwa, czyli nie probowales zmieniac polozenia plywaka?

Dlaczego wlasciwie wziales sie za rozbiorke gaznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...