cbr125r 2004 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Witajcie, przychodzę tutaj bo nie wiem już co może być nei tak, zaczęło się od rozebrania gaźnika i zapomniałem złożyć ssanie z uszczelka po wyczyszxzeniu wszystkiego przez co łapało lewe powietrze i przerywało, rozebralem, uzupełniłem braki i odpaliłem po czym cały czas trzyma obroty dosyć wysokie (stunt) na 4 biegu sama jedzie🙁, regulacje obrotów z prawej strony śruba wykręciłem całkowicie linka jest poluzowana więc nje w tym problem, reakcja na gaz jest dobra, tylko strach trochę sprzęgło wciskać.. jakieś porady ktoś może ma co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Ktora srube wykreciles calkowicie, podnoszaca przepustnice czy srube regulacji mieszanki / powietrza na wolnych? Czy wykreciles calkowicie znaczy ze przepustnica opuszcza sie na dno gaznika, czy ze jest tam po prostu otwor po srubie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbr125r 2004 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 8 godzin temu, Adam M. napisał: Ktora srube wykreciles calkowicie, podnoszaca przepustnice czy srube regulacji mieszanki / powietrza na wolnych? Czy wykreciles calkowicie znaczy ze przepustnica opuszcza sie na dno gaznika, czy ze jest tam po prostu otwor po srubie? Tą śrubę od przepustnicy, śruba jest wykręcona na tyle że lrzy większym wykreceniu i puszczeniu cofa ją kawałek na sprężynie chyba, aczkolwiek chyba trochę naprawiłem te obroty poprzez śrubke mieszanki paliwa powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbr125r 2004 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 W dniu 14.04.2021 o 10:47, jonaszko napisał: Jeżeli jest luzna, to tam właśnie łapie lewe powietrze i stąd te obroty. Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka Gaźnik jest trochę innej budowy, linka gazu w tym przypadku nie ma żadnego wpływu, wracając do tematu, regulacja mieszanką paliwa-powietrza pomogła zmniejszyć obroty, jednak dalej ma za wysokie, ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Gaznik musi jeszcze lapac lewe powietrze jakas inna droga, jesli obroty na opuszczonej do konca przepustnicy sa za wysokie. Czy skladajac uklad ssania zrobiles to prawidlowo? Czy wyjmowales srube regulacji mieszanki na wolnych i czy przy skladaniu zalozyles wlasciwy oring? Czy uszczelka komory plywakowej jest na tyle dobra ze rzeczywiscie uszczelnia jej polaczenie z korpusem gaznika? Czy gaznik nie ma czasem rurki do ustawiania podcisnienia, ktora powinna byc zakryta gumowym kapturkiem a tego kapturka tam nie ma? Czy nie ruszales poziomu paliwa, czyli nie probowales zmieniac polozenia plywaka? Dlaczego wlasciwie wziales sie za rozbiorke gaznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.