Skocz do zawartości

Kilka pytan co do NSR..


Rekomendowane odpowiedzi

Orientuje się może ktoś czy można dostać bądż dorobić te smieszne "zwienczenia" na kierownicy, czyli te metalowe tuleje na krańcach manetkach które to podobno lekko redukują shimmy. Na zdjeciu je jeszcze mam, ale sie mie odkrecilo i gdzies wypadło :( ;) ;) .

 

Pzdr :) ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio dosyć przykry przypadek. Mianowicie najprawdopodobniej zatarłem tłok :buttrock: :P :P. A co za tym idzie muszę kupić nowy tłok itp. Co radzicie, oczywiście z lepszych firm bo dość tandety już mam. Rozważałem oryginalny Hondoski ale nie wiem czy to dobry pomysł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim zdejmij cylinder i zobacz czy jest mocno porysowany, bo nsr ma chyba nikasyl i jak masz głebokie rysy to możesz miec duży problem. dowiedz sie dokladnie jakie wymiary mają nadwymiarowe tloki w hondzie i podjedz do szlifierni. jak bedziesz rozbierac to uwazaj na ewentualne kawałki połamanych pierscieni lub kawaleczki tłoka, bo jak wpadną między wał i kartery to musisz rozbierac silnik a chyba tego nie chcesz

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Albo wstawia się tuleję aluminiową. Nikasil nakładają najbliżej w Czechach. Ja polecałbym Ci zakupić oryginalny hondowski zestaw tłok + cylinder. Ostatnio taki nabyłem, zrobiłem ok. 1500km i jeszcze ani razu mnie nie zawiódł. A czemu ją zatarłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozebraniu okazało się:

-klasyczne zatarcie

-tłok na złom

-cylinder mało że porysowany to ma drobne pęknięcie na tuleii

-pytałem sie o tulejowanie, podobno nie ma jakiś spadków mocy czy coś, a jak się będzie grzał to przecież cieczą jest chłodzony.

A zatarcie z bardzo prozaicznego powodu za który mi bardzo wstyd. Dzień przed zatarciem czyściłem gaźnik. ZAPOMNIAŁEM :buttrock: :P :P podłączyć wężyka z olejem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Boru, po opisie widze że nsr już w remoncie. jak już bedzie po ijesli to nie tajemnica to napisz jak to załatwiłes i ile wydałes :mrgreen:

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda remont jeszcze nie ukonczony ale rąbka tajemnicy uchylić mogę.

Tak więc. Wszystkie części zamawiałem w salonie Hondy. Ceny:

Tłok- 130 PLN

Cylinder- 470 PLN

Uszczelki- 90 PLN

Sworzeń i łożysko- 100 PLN

Ceny są cenami netto tak więc musisz doliczyć VAT.

Jak coś pomyliłem to niech mnie Kilu poprawi on też coś tam u siebie wymieniał.

Wszystkie te części wymienie u siebie w garagu a nie w jakimś tam serwisie ;) . Pisze wymienie bo jescze ich nie mam ale stare już wyjąłem. Tak przy okazji. Jak rozebrałem to naszczescie pierścienie były całe ale... no właśnie. Tłok był tak zatarty że pierscienie się zespawały z tłokiem tzn. tłok się jakby "rozmazał" i zasłonił pierścienie na odcinku 2-3 cm. Czy istnieje prawdopodbienstwo żeby jakiś okruch wpadł do skrzyni korbowej? Konkretnie chodzi oto czy jest sens rozpoławiać silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...