Max2226 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Witam, potrzebuje informacji ilu diodowy to regulator napiecia ERA215772. Już długo szukam po internecie i nie moge znaleźć. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Sześcio- lub dziewięciodiodowy to może być alternator. W przypadku regulatora ładowania nie ma takiego parametru jak ilość diod. Skąd taki pomysł, do czego ma być użyty taki regulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Do motocykla w którym obecnie jest niby polski tani regulator ale wolałbym założyć coś lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) No ale w motocyklach regulatory działają na innej zasadzie niż w samochodzie i we większości przypadków nie można ich stosować zamiennie, jedyny przypadek jaki kojarzę to powyższy regulator można by zastosować do motocykla MZ ETZ ale nie w Suzuki. A nie, znalazłem schemat do GT380 i jest tam klasyczny sześciodiodowy alternator więc się da zastosować powyższy regulator, choć korzystnie byłoby dołożyć 3 diody dodatkowo by alternator nie pobierał prądu przy niepracującym silniku i włączonym zapłonie. Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez Stefan Kowalski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) Tak tutaj mamy alternator szczotkowy, pasuje do niego regulator napięcia i taki w tej chwili mam założony. Ale nie mam do niego dużego zaufania wolałbym założyć coś lepszego Regulator 9d nie będzie działał z tym alternatorem. Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez Max2226 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) Dlaczego miałby nie działać? Jedyne do czego miałbym obawy, to to czy nie przegrzeje się przy włączonym zapłonie i niepracującym silniku. Zależy to od prądu płynącego przez uzwojenie wzbudzenia alternatora. By nie było takiego problemu wystarczy dołożyć 3 diody np BY550/1000 połączone anodami do żółtych wyprowadzeń alternatora i złączone katodami z punktem D+ regulatora ładowania. Co jest nie tak z obecnym regulatorem? Nie działa ładowanie? Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez Stefan Kowalski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Załóz regler od malucha, drugi w zapas i będziesz spokojny. Wypada dobrać moc kontrolki bo od niej zależy moment wzbudzenia...i dobra masa. Będzie hulać...bo nawet mój zygzak latał na maluchowskim i dołożonym mostku prostowniczym z diodami wzbudzenia z jakiej małej japońskiej maszyny. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.