Jaro74 Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 Witam posiadam aprile rs 50 rok 2002. Dalem do mechanika by zmienił wał cylinder glowice tłok pierscienie 70 cm i 3 razy wywaliło oring z pod glowicy dodam ze.szybko idzie wskazówka temperatury na.max ale.odkrece korek to się nie grzeje i nie gotuje woda proszę o pomoc coś mechanik musi.robic nie tak skoro przejade z 4 kilometry i zaczyna sie dusic traci moc i nie mozna odpalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER Rubber com Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Dawno dawno temu, również miałem okazję jeździć taką Aprilią RS 50 AM6, nie 5. A co do twojego przypadku to jest kilka możliwości: brak boryga w układzie chłodzenia zaklejone kanały chłodzące zastosowanie niewłaściwego materiału do uszczelniania błędnie zmieniony tłok z cylindrem możliwe złe pasowanie zatkane rury chłodzące zatkana chłodnica Sugeruje sprawdzić od najtańszych możliwych. LwG Cytuj Po Oringi Gumowe: https://powerrubber.comKod rabatowy dla Członków Forum: KuponFM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.