Karolus Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Cześć, Poszukuję motocykla w klasie 300 bądź 400 cm^3 do przerobienia na tor. Mam tutaj duży dylemat. Rozważam tutaj głównie trzech kandydatów: - Kawasaki 300 (lub nowsza 400) - Yamaha R3 - KTM RC 390 Najbardziej kusi mnie Kawasaki 300 lub KTM, bo są średnio 5-10 tys. tańsze od Kawy 400 i R3. KTM wydaje się świetnym wyborem, bo wielu twierdzi (w tym sam producent), że już z fabryki ma torowe aspiracje i będzie wymagał najmniej przeróbek na początek. Martwi jednak bardzo mała dostępność części do niego- nie udało mi się na przykład znaleźć laminatów w Polsce, trzeba sprowadzać z zagranicy. Poza tym nie udało mi się znaleźć prawie żadnych projektów przerabiających KTM'a na tor. Wydaje mi się to dziwne, bo jest chyba najlepszym motocyklem do tego w tej klasie. Wynika to z jego małej popularności, czy może jednak ma jakieś mankamenty, które dyskwalifikują go z jazdy torowej? W drugiej kolejności zastanawia mnie Kawa 300. Ceny ma podobne do KTM'a, ale jest dużo bardziej popularna, a wszystkie części da się zapewne kupić w Polsce. Z tego co twierdzą jednak ludzie, wymaga większych przeróbek na początek. Części są nieznacznie tańsze od KTM'a. Finalna cena przygotowania zapewne wyjdzie podobna. Kawę 400 i R3 rozważam raczej luźno, bo dość mocno naciąga to budżet. Opłaca się dołożyć te 7 tys. do Kawy 400 względem 300? I tak obie wymagają dość mocnych modyfikacji. Jeśli już dokładać do 400, to czy nie lepiej kupić R3? Może macie swoje propozycje, o których nie pomyślałem? Jedynym warunkiem jest motocykl stosunkowo młody, raczej nie starszy niż rok 2015/2014/2013, żeby nie był zbyt zajechany, no i oczywiście w okolicach podanych pojemności. Będę Wam wdzięczny za wszelkie rady i chętnie posłucham waszych doświadczeń w torowaniu na takich pojemnościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Malo dostaniesz tu informacji nt tych motocykli. Filipr na pewno cos podpowie jesli tu zajzy ale poszukaj grup na fejsie: Torowanie, amatorskie torowanie itp. tam sporo osob jezdzi takowymi sprzetami i na pewno cos podpowiedza Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosior899 Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Jest jeszcze ninja 250, trochę słabsza ale też sporo tańsza od wymienionych motocykli. Tak jak przedmowca napisał najprędzej konkretne informacje dostanie na fejsie na grupach, to że ktm wymaga mniej przeróbek to ogólnie, które mogą się nie sprawdzić w praktyce. P.S. Na jakim torze planujesz jeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolus Opublikowano 13 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Na początku kartingowe, ale fajnie kupić coś takiego, co będzie się też z czasem sprawdzało na szybszych torach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.