Lajpiec Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam doświadczonych forumowiczów, mam pewien problem z moim fmx-em lub nie mam może tak ma być. Więc tak, kupiłem moto za bardzo okazyjną cenę w częściach z zatartym tłokiem (kolega nie dolał oleju bo nie wiedział ze bierze i jeździł aż się zatarł) cylinder był ok można było wyczyścić papierem resztki tłoka i by było git a ja zrobiłem na wszelki wypadek szlifa, poskładane wszystko posprawdzane, wał 0 jakichkolwiek luzów itd. motocykl 2006r z przebiegiem 26 tys prawdziwym, dotarłem zawory, nowe uszczelniacze, poskładałem pali od strzała, wolne obroty są, jeździ ma moc itd. Tylko coś tak cyka jakby zawory, luz oczywiście jest zrobiony na 0,1 na wszystkich, smarowanie głowicy jest, zapaliłem z odkręconym lewym korkiem do regulacji zaworu to olejem bryzga jak nie wiem. Moto odblokowane sportowy wydech i gaźnik mikuni t40-6 Sprawdziłem jeszcze raz rozrząd, jest ok, dekompresator co obrót wałem tyka więc też powinno być ok, dodaje filmik bo jeśli nie ma tak być to ja już nie wiem co z tym zrobić, tym bardziej czytam różne fora i widzę że ten problem ciągle ktoś ma i nikt nie może sobie poradzić, może ktoś tu na tym forum to rozwiązał lub wie coś więcej na ten temat. Ja sam osobiście stawiam na dekompresator, tyle że dziwne że ma normalną moc i że chodzi na wolnych Edytowane 3 Kwietnia 2020 przez Lajpiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 A wałek rozrządu się z dźwigienkami nie przytarł ? Jak ustawiałeś zawory w GMP i wszystkie cztery ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lajpiec Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 (edytowane) Kolego nie czekałem długo nikt nic nie pisał tak! Jest przytarta przed ostatnia krzywka i konik. Jak składałem musiałem tego nie zauważyć, zaraz dam zdjęcie wałek nie zatarł się, ale ma teraz taki jakby próg na jednej krzywce na której wytarty był konik i miał rant który już zeszlifowałem, tyle że nie wiem czy jest sens zakładać ten wałek. Zawory ustawiane w gmp na znaczku t i wszystkie 4, tą krzywkę będę i tak musiał zregenerować a konika kupić nowego, czy próbować założyć taki wałek? Ma około 15/100 różnicy i jest to zawór wydechowy Edytowane 3 Kwietnia 2020 przez Lajpiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Po pierwsze tam sie nie reguluje wszystkich zaworów w gmp, tylko przestawia żeby zwolnić dekompresator, szczegóły w serwisówce bo nie pamietam. A lożyska na wałku rozrządu wymienialeś ? Ta dzwigienke kup nową w serwisie bo mało która używka nadaje się do montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.