Skocz do zawartości

23 letnie Kawasaki idealnym motocyklem?


Vulcanator97
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W ostatnim czasie wpadłem na pomysł nagrania małej recenzji odnośnie mojego Vulcana. Kilka słów odnośnie motocykla, w gruncie rzeczy subiektywna opinia, plusy i minusy, wady i zalety. Zainteresowanych odsyłam na YT:

 

 

Edytowane przez Vulcanator97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nie był idealnym, prowadził się gorzej niż 800classic, był tez (o dziwo) mniej od niego elastyczny. Pewnie wina źle zestopniowanej skrzyni biegów, ostatni to był typowy nadbieg.

Żeby nie było, posiadałem swego czasu obydwa, stąd porównanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Staszek_s napisał:

Dla mnie nie był idealnym, prowadził się gorzej niż 800classic, był tez (o dziwo) mniej od niego elastyczny. Pewnie wina źle zestopniowanej skrzyni biegów, ostatni to był typowy nadbieg.

Żeby nie było, posiadałem swego czasu obydwa, stąd porównanie.

800 niestety nigdy nie jeździłem ale wiesz, na pewno 800 jest trochę mniejsza gabarytowo więc myślę, że stąd mogłeś odczuwać że lepiej się prowadzi. Z tego co się orientuję właśnie w 800 i w późniejszych wersjach 1500 (od 1998r) były już skrzynie "piątki", ale tak jak mówiłem dla mnie "czwórka" jest jak najbardziej wystarczająca. Fakt faktem, że na autostradzie ten piąty bieg by się przydał ale tragedii jako takiej nie ma, przy tych 140km/h silnik nie wydaje jeszcze żadnych odgłosów z prośbą o zmianę przełożenia 😉 

 

W każdym razie myślę, że kwestia prowadzenia zawsze będzie naszą subiektywną opinią 😉

Edytowane przez Vulcanator97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Najdłuższą trasą 1500 ccm był odcinek 1450 czy 1350 km na raz, oględnie powiem, ze naked typu bandit 1200 czy podróżne enduro typu vstrom czy varadero są na dłuższe przeloty wygodniejsze, jednak pozycja z nogami do przodu dość mocno daje popalić dolnej części pleców. 

Tym niemniej spoko, do typowych kilkusetkilometrowych przelotów po niezłych asfaltach byl ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Staszek_s napisał:

Najdłuższą trasą 1500 ccm był odcinek 1450 czy 1350 km na raz, oględnie powiem, ze naked typu bandit 1200 czy podróżne enduro typu vstrom czy varadero są na dłuższe przeloty wygodniejsze, jednak pozycja z nogami do przodu dość mocno daje popalić dolnej części pleców. 

Tym niemniej spoko, do typowych kilkusetkilometrowych przelotów po niezłych asfaltach byl ok.

Tu pełna zgoda, czasami dolne części kręgosłupa potrafią dostać w kość. Tak czy siak wydaje mi się, że pojęcie wygodnej pozycji na motocyklu zależy od człowieka 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może, chociaż pewne kwestie da się statystycznie określić. 

Sądzę, że statystycznie większość motocyklistów podobnie jak ja oceni wygodę przytoczonych typów motocykli.

Ale nie zamierzam kogokolwiek zniechęcać do tego typu motocykli, to ma być zabawka nie wół roboczy, liczą się przede wszystkim emocje. Wówczas wady schodzą na drugi plan. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...