LosKutasos Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) Witam. Ogólnie lubię ten motor bo nie jest skomplikowany i nie trzeba mieć stażu na stanowisku mechanika żeby utrzymać motocykl zadbany. Zna ktoś z was może pdf-a (lub coś w tym stylu) z cyklu "sam naprawiam" odnośnie Hondy CB125R. Głównie chodzi o silnik itp. Motocykl kupiłem z salonu ale przez te niezapowiadane wyjazdy z kraju olałem serwisy i dbam na własną rękę. Ogólnie lubię ten motor bo nie jest skomplikowany i nie trzeba mieć stażu na stanowisku mechanika żeby utrzymać motocykl zadbany. Po 900km zlałem oryginalnie zalany olej i wlałem Motula 10-W30 tak jak nakazuje księga 🙂 Pełny Syntetyk (czerwony). Na początku się obawiałem czy nie lepiej półsyntetyka ale na YT jest kilka fimików że zalewają te silniki właśnie czerwonym syntetykiem. Jedyne co większe będzie mnie za 1-2 sezony czekać to regulacja luzów i wymiana filtra sitkowego (trzeba pokrywę sprzęgła ściągnąć) Nie wiem czy zamówić tylko fanty(uszczelka,filtr) u Hondy i zrobić samemu czy podjechać do HondaD&D Wrocław i przepłacić. Po ilu teraz zrobić wymianę oleju? książkowo czy wcześniej PS słyszałem że to ten sam silnik co w poprzedniej CBR125R Edytowane 20 Lutego 2020 przez LosKutasos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.