Skocz do zawartości

LosKutasos

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia LosKutasos

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Ogólnie lubię ten motor bo nie jest skomplikowany i nie trzeba mieć stażu na stanowisku mechanika żeby utrzymać motocykl zadbany. Zna ktoś z was może pdf-a (lub coś w tym stylu) z cyklu "sam naprawiam" odnośnie Hondy CB125R. Głównie chodzi o silnik itp. Motocykl kupiłem z salonu ale przez te niezapowiadane wyjazdy z kraju olałem serwisy i dbam na własną rękę. Ogólnie lubię ten motor bo nie jest skomplikowany i nie trzeba mieć stażu na stanowisku mechanika żeby utrzymać motocykl zadbany. Po 900km zlałem oryginalnie zalany olej i wlałem Motula 10-W30 tak jak nakazuje księga Pełny Syntetyk (czerwony). Na początku się obawiałem czy nie lepiej półsyntetyka ale na YT jest kilka fimików że zalewają te silniki właśnie czerwonym syntetykiem. Jedyne co większe będzie mnie za 1-2 sezony czekać to regulacja luzów i wymiana filtra sitkowego (trzeba pokrywę sprzęgła ściągnąć) Nie wiem czy zamówić tylko fanty(uszczelka,filtr) u Hondy i zrobić samemu czy podjechać do HondaD&D Wrocław i przepłacić. Po ilu teraz zrobić wymianę oleju? książkowo czy wcześniej PS słyszałem że to ten sam silnik co w poprzedniej CBR125R
×
×
  • Dodaj nową pozycję...