baba_zanetti Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 (edytowane) Wnioskuje, że będziesz jeździć amatorsko (nie porywasz się chyba z najsłabsza sportową 600tką na zawody). Półsyntetyk w zupełności wystarczy, właściwie każdy. Ja leję ENIego- czemu bo jest tani i dobry. Leję go od kilku lat, motocykle co roku wracają na na przeglądy, regularnie mierzę sprężanie w motocyklach, widzę co spuszczam (zawsze do czystej miski) także śmiało mogę polecić. Wcześniej z półsyntetyków lałem Motula 5100 też bdb olej ale, ENI sporo tańszy. Masz kasę, lej syntetyk, ale to tylko 600RR nie wymaga bóg wie czego. A jazda torowa to nie lot w kosmos, ten silnik został stworzony do takich obciążeń i nie robi na nim to wrażenia. Na pracę skrzyni biegów jakość oleju ma praktycznie znikome znaczenie. Płyn hamulcowy: wystarczy Ci DOT 5.1. Klocki hamulcowe to temat rzeka, w jednym modelu przykładowo SBS działa fenomenalnie a w innym średnio. Ja polecam Galfery, SBS, Vesrah, EBC HH etc... Nadwyżkę kasy wydaj na treningi. Edytowane 7 Listopada 2019 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.