Skocz do zawartości

Motocykl torowy- jaki olej, płyn hamulcowy,chłodniczy i do lag


Rekomendowane odpowiedzi

Wnioskuje, że będziesz jeździć amatorsko (nie porywasz się chyba z najsłabsza sportową 600tką na zawody).

Półsyntetyk w zupełności wystarczy, właściwie każdy. Ja leję ENIego- czemu bo jest tani i dobry.  Leję go od kilku lat, motocykle co roku wracają na na przeglądy, regularnie mierzę sprężanie w motocyklach, widzę co spuszczam (zawsze do czystej miski) także śmiało mogę polecić. Wcześniej z półsyntetyków lałem Motula 5100 też bdb olej ale, ENI sporo tańszy. Masz kasę, lej syntetyk, ale to tylko 600RR nie wymaga bóg wie czego. A jazda torowa to nie lot w kosmos, ten silnik został stworzony do takich obciążeń i nie robi na nim to wrażenia. Na pracę skrzyni biegów jakość oleju ma praktycznie znikome znaczenie. Płyn hamulcowy: wystarczy Ci DOT 5.1. Klocki hamulcowe to temat rzeka, w jednym modelu przykładowo SBS działa fenomenalnie a w innym średnio. Ja polecam Galfery,  SBS, Vesrah, EBC HH etc...

Nadwyżkę kasy wydaj na treningi.

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...