Skocz do zawartości

Aprilia Pegaso 125 '93 r


Artioc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,parę lat temu kupiłem ramę z kołami wiązką elektryczną, bez silnika który się kiedyś zatarł właścicielowi i jak usłyszał cenę robocizny nie odebrał go i silnik gdzieś wsiąkł. Mniejsza o to, kupiłem w końcu w tym roku rotaxa 123 który tam siedział z aprilii rs 125,mimo że ja mam pegaso 125. Sprzedawca zapewniał iż jest to 100% TEN SAM SILNIK, teraz jestem w moim domu rodzinnym gdzie spływały części i postanowiłem go złożyć w całość, i mam zonka,silnik włożony w ramę ale... nie jestem typowym mechanikiem więc pytam Was koledzy o podpowiedzi i pomoc. Linka którą miałem z ramą od gazu ma iść  na gaźnik??ale jakbym nie próbował mimo iż jest to ori,tak mi się wydaje jest za krótka.Linka od ssania ma iść też na gaźnik czy na zawór ssący??Do pompki olejowej idzie jakaś osobna linka czy jak to działa?Ja ze swojej strony posiadam linke od sprzegla,od gazu,od ssania,no i na zegary do ślimaka i na obroty.Czy coś mi jeszcze brakuje? Sprzedawca silnika zapewniał iż jest to silnik kompletny,przyjechał bez zapłonu,dokupiłem poskładam. Czy może mi ktoś potwierdzić czy silnik z rs jest na pewno takim który będzie pasował do pegaso??Bo może moje próby zamontowania go w ramiesą bezsensowne.

dorzuciłbym zdjęcia ale wyskakuje błąd -200 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X tego co pamiętam to w Pegaso z początku lat 90 był montowany rotax 123, na poczatku z 5 biegową skrzynią a pożniej z 6 biegową. Aprilia Rs miała rotaxa 122 jak dobrze pamiętam,a to sa rożne silniki

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, SamotnyWilk napisał:

X tego co pamiętam to w Pegaso z początku lat 90 był montowany rotax 123, na poczatku z 5 biegową skrzynią a pożniej z 6 biegową. Aprilia Rs miała rotaxa 122 jak dobrze pamiętam,a to sa rożne silniki