Skocz do zawartości

Kontrolka oleju Cbr 600 F4i


PawelR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, PawelR napisał:

Ok. A czy w zaistnialej sytuacji, jezeli chcialbym ten motocykl sprzedać, to wedlug was sprzedawal bym komus sprawny motocykl, czy probowal bym w..je**ac tego kogos raczej na mine?

A masz jakieś wątpliwości w tej kwestii? Chciałbyś taki kupić?
Jeśli po wymianie oleju nadal będzie tak jak wcześniej to chyba jasne, że byłbyś hujem nie informując kupującego o zaistniałej sytuacji i próbując wziąć kwotę jak za sprawny motocykl.
 

 

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnika nie zmienialem, cisnienia nie sprawdzalem, bo w calej k..wa Warszawie nie ma koncowki z takim gwintem. Oczywiscie, ze mam watpliwosci, bo gdybym ich nie mial, to bym juz nowy silnik kupil. Wiekszosc z was pisze, ze to nic takiego i ze mozna jezdzic. Jezeli to nic takiego i mozna jezdzic, to go sprzedam i niech se kto inny jezdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Wiec co teraz najsampierw zrobic? Wlac nowy olej i sprawdzic cisnienie, czy sprawdzic cisnienie i wlac nowy olej? Sprawdzic pompe oleju? Ale przed wlaniem nowego oleju, czy po wlaniu nowego i jezeli kontrolka mrygnie, to wtedy sparawdzic? A jezeli cisnienie bedzie dobrena starym oleju? Wtedy nowy kupie na darmo. W jakiej kolejnosci te wszystkie rzeczy porobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się o gównianych filtrach oleju co też czyniły takie objawy.
 

 

Diagnostyka metodyczna.

Zmierz ciśnienie teraz i porównaj z serwisówką.
Jak jest w limitach to zmień czujnik ciśnienia oleju.
Jak nie jest w limitach to zmień filtr i zmierz ciśnienie.
Jak jest w limitach to jesteś w domu

Jak nie jest w limitach to zmień olej na syntetyk z pewnego źródła i zmierz ciśnienie.
Jak poza limitem to kontrola  pompy i magistrali.

Nie da się tego zrobić za 5 zł. Poza tym nie masz jeszcze serwisówki bo tam masz wszystko krok po kroku napisane.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam serwisowke bo robilem z nia lagi i zawory. Wiem, ze za 5zl sie nie da, ale ja p...erdole mechanikow, co oszukuja zlodzieje j..bane i sobie wszystko zaczalem robic sam. Nawet nie maja jak i czym cisnienia zmierzyc. To co to za mechanicy? Wskaz mi w Warszawie takiego, co sie zna i robi naprawde uczciwie i rzetelnie, to moze mu oddam swoj motor do naprawy. W przeciwnym razie nawet taczki do naprawy im nie dam.

A ten filtr to zmienic na Hiflo, czy jakiejs innej firmy?

Aha. I jeszcze ten olej z pewnego zrodla. Co masz na mysli, bo zawsze w sklepie stacjonarnym kupowalem?. Masz moze jakis sprawdzony sklep w W-wie, albo internetowy?

Edytowane przez PawelR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mieszkam w Warszawie. Te ujowe filtyry to były właśnie hilflo...ogólnie to chiński syf ale najtańszy.

Sklep stacjonarny powinień być właśnie pewnym źródłem, może ktos z wawy Ci podpowie.

 

 

 

 

 

 

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ma z tym pomiarem oleju. Nigdzie nie ma takich końcówek. Serwisy tez patrza sie na mnie, jak na debila. Jak duże jest tam ciśnienie w tym silniku, bo ma takie coś i gdybym ta gumowa koncówkę docisnal do tego otworu w silniku, co sie mierzy cisnienie, zdalo by to egzamin? Nie wywalalo by oleju bokami? Oczywiscie brat by mi pomogl. Jeden by dociskal, a drugi patrzyl na wynik.

Clipboard01.jpg

Edytowane przez PawelR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dociśniesz 🤣
Nadal nie zajrzałeś do serwisówki, masz tam napisane jakie jest normatywne ciśnienie. Ciężko pomaga się komuś kto sam sobie nie pomaga.

Jak nie możesz czegoś kupić (pewnie w większości warsztatów z hudrauliką maszynową by się znalazło) to sam tworzysz adaptor. Ale za takie pieniądze to szkoda dupę sobie zawracać:
https://allegro.pl/oferta/tester-manometr-pomiaru-mierzenia-cisnienia-oleju-7238068676

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko natomiast uzyskać pomoc od kogoś, komu coś tam się wydaje. 

9 minut temu, _Monter_ napisał:

Nie dociśniesz 🤣
Nadal nie zajrzałeś do serwisówki, masz tam napisane jakie jest normatywne ciśnienie. Ciężko pomaga się komuś kto sam sobie nie pomaga.

Wiesz, siedzisz koło mnie i widzisz, co robię. Dla twojej informacji, to serwisówkę mam dzień w dzień otwartą, że już ja prawie na pamięć znam. Co do tego " nie dociśniesz"- hmmm. sprawdzałem tym kompresję cylindrów w gpz 500. Otwórz sobie serwisówkę ( o ile masz) i porównaj oba ciśnienia-  w cylindrze- i oleju. Dopiero potem napisz mi cos. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dociskaj...po co pytasz skoro wszystko wiesz.
BTW nie potrzebuję serwisówki aby wiedzieć jakie ma być ciśnienie, próbowałem dać Ci wędkę a nie rybę.

3 godziny temu, PawelR napisał:

Problem ma z tym pomiarem oleju. Nigdzie nie ma takich końcówek. Serwisy tez patrza sie na mnie, jak na debila. Jak duże jest tam ciśnienie w tym silniku, bo ma takie coś i gdybym ta gumowa koncówkę docisnal do tego otworu w silniku, co sie mierzy cisnienie, zdalo by to egzamin? Nie wywalalo by oleju bokami? Oczywiscie brat by mi pomogl. Jeden by dociskal, a drugi patrzyl na wynik.

Clipboard01.jpg

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...