Skocz do zawartości

Tłumik-wydech Honda Cbr 600 f4i


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Mam taki problem. Wczoraj wymieniłem w mojej Hondzie tłumik Leovince Sbk, na seryjny. Wymieniłem dlatego, ponieważ ten Leo był niechlujnie zamontowany ( był źle pospawany i było pełno dziur i przedmuchów). Pociąłem djaksem i założyłem ten seryjny. I tutaj mam małe wątpliwości. Ten seryjny ma katalizator i wejście na sondę lambda, a moja cbr ponoć( PONOĆ) jest wersją bez sondy. Mechanik sprawdzał i nie doszukał się żadnego śladu. Zatkałem dziurę po sondzie śrubą, wszystko elegancko uszczelniłem i udałem się na przejażdżkę. Motocykl ogólnie pracuje ładnie, dobrze się zbiera itd. Przejechałem się tak może z 10 km i wróciłem pod dom i zauważyłem, że tłumik jest strasznie zajebiście gorący. Nie dało się go ręką dotknąć nawet po odczekaniu ok. 10 minut. W tym Leo mozna było go dotknąć od razu po jeździe. A ten seryjny gorący jak skur.... Już kolektory zdążyły wystygnąć, a tłumik dalej był gorący. I teraz mam kilka pytań.

1.Czy można tak jeździć, z tą zatkaną dziurą na sondę?

2. Czy tłumik powinien być taki gorący po przejechaniu tak małego dystansu?

3. Czy po zmianie tłumika nie powinno się zmienić map wtrysku, czy coś takiego, bo nie za bardzo się na tym znam?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...