GLIN4 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) WItam, kupiłem ostatnio Kawasaki KMX 125 chcąc zacząć przygodę z cross/enduro. Motocykl był w stanie "do remontu". Okazało się że cylinder jest już wyrobiony więc kupiłem drugi z już osadzoną tuleją. Oprócz tego wyszły dość duże luzy na łożyskach wału więc zdecydowałem się na generalkę. Mam już wszystko rozebrane i przygotowane do składania tylko pojawiło się jedno pytanie. Karter w miejscu osadzenia uszczelniacza wału, po stronie skrzyni biegów, wygląda jakby ktoś podziubał śrubokrętem:Zewnętrzna krawędź na której opiera się uszczelniacz i przy niej jest cała więc powinno być szczelne ale chciałbym zapytać was o zdanie czy można coś z tym zrobić zanim poskładam wszystko do kupy, średnio widzi mi się kupno drugiego kartera :/ . Ogólnie nie wiem czy w tym miejscu uszczelniacz puszczał, bo motocyklem zrobiłem dosłownie dwie krótkie przejażdżki. PS. Dodatkowe pytanie: uszczelniacze wału powinny być ustawione stroną ze sprężynką do wewnątrz czy zewnątrz silnika, niestety nie zwróciłem uwagi przy demontażu :( ? Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez GLIN4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Temat do zamknięcia. Uszczelniacz wcisnąłem dodatkowo ze specjalnym klejem - dla pewności, a simmeringi montuje się oczywiście płaską częścią na zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.