ReSh Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Na początku to bym wywalił ten stożek i założył puszkę z oryginalnym filtrem,moja sr-ka na seryjnym filtrze spokojnie osiąga 120km/h, Wyciągnij ten gażnik na stół ,rozbierz na częsci pierwsze wyczyść i przedmuchaj w miarę możliwości wszystkie kanały,iglice ustaw na środkowy zakres.Zobacz jaka jest dysza główna,może ktoś założył zbyt dużą i go zalewa, do tego cylindra spokojnie wystarczy dyszka główna 82,pod warunkiem,że masz oczywiście filtr powietrza seryjny. Sprawdz poziom paliwa ma pływakuSkład mieszanki przeważnie ustawia się na 2,5 obrotu,ale z tym to nie ma reguły,czasami jest 2 albo 3 wszystko kwestia prawidłowej regulacji paliwo powietrze. Sprawdz jeszcze cewkę czy jest dobrze dokręcona do masy,może być coś z fajką lub przewodem WN,W Aprilii miałem podobne czary,i okazało się ,że wystarczyło wymienić świece zapłonową,po prostu izolator miał przebicie i iskra sobie "tańczyła" wokól elektrody To jest prosty silnik,jak masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice to sam to ogarniesz, a jak nie to daj komuś kto się na tym zna,bo czasami można więcej zepsuć niż naprawić.Świeca jest nowa, dysza główna w gaźniku 60 próbowałem już wszystkiego ale gaźnik chyba do wywalenia bo wylewa mi benzyne otworami od ssania, a co do cewki to nie wiem czy sobie jej nie wymienie na nową razem z iskrownikiem i statorem być może coś będzie z nimi, ale jeszcze poczekam na znajomego mechanika on może coś poradzi ;/ Temat do zamknięcia, powodem był cewko moduł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.