Skocz do zawartości

Wymiana wahacza w EVO Touring na wahacz 2002+


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

 

Tylny wahacz w modelach touring na EVO jest trochę filigranowy w porównaniu z nowszymi. Myślałem o wymianie go na nowszy model z lat 2002-2007. Wahacz ten posiada już wewnętrzne ułożyskowanie na łożyskach sferycznych zamiast metalowo-gumowych tulei.

W tym momencie możnaby jednocześnie adaptować zacisk 4 tłoczkowy zamiast 1 tłoczkowego który jest słabym zwalniaczem.

Oczywiście wiązałoby się to z koniecznością wymiany osi koła i łożysk z fi 3/4" na 1". Być może także konieczna byłaby wymiana głównej osi wahacza z 5/8" na 3/4".

Łącznik wahacza w nowszym wydaniu jest trochę większy. Nie wiem czy nowy wahacz różni się też długością. Czy w praktyce wystąpiłyby jakieś kolizje z innymi elementami?

Czy ktoś już adaptował nowszy wahacz do któregoś z touringów na EVO i może podzielić się doświadczeniami?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...