Jump to content

Jawa 250cc 1958r - wycena

LukaszM
 Share

Recommended Posts

Witam, sprzątając garaż odkopałem starą nieużywaną od ponad 30lat Jawę 250cc z 1958r. Chciałbym się dowiedzieć ile ona jest warta, jeżeli tak to ile? Niestety nie znam się zbytnio na motorach, ale liczę na waszą pomoc. Z. Posiada na sobie pierwszy lakier, a rama nie posiada żadnych wgnieceń ani pęknięć, niestety nie posiada również papierów.

Więcej zdjęć Jawy w linku: https://imgur.com/a/Bs8KtQM

post-93675-0-97848100-1539679926_thumb.jpg

post-93675-0-03269700-1539679941_thumb.jpg

Edited by LukaszM

Witam, sprzątając garaż odkopałem starą nieużywaną od ponad 30lat Jawę 250cc z 1958r. Chciałbym się dowiedzieć ile ona jest warta, jeżeli tak to ile? Niestety nie znam się zbytnio na motorach, ale liczę na waszą pomoc. Z. Posiada na sobie pierwszy lakier, a rama nie posiada żadnych wgnieceń ani pęknięć, niestety nie posiada również papierów.

Więcej zdjęć Jawy w linku: https://imgur.com/a/Pb6s2GO

Jawa 250 z 57r wyremontowana bez papierów jest warta jakieś 6/7 tyś więc twoja po zdjęciach wyceniam na 1 tyś ponieważ brakuje wielu części, jest pordzewiała no i nie ma papierów, tak samo jak kolega u góry pisał, nie jest to rzadki model i jest troche tego do kupienia, więc myśle, że plus minus 1000 zł dostaniesz

Tysiąc da za to co najwyżej jakiś desperat.... Może w częściach uda się uzyskać zbliżoną kwotę, choć wątpię...

Zbiornik z konsolą w fatalnym stanie... Koła i zawiasy szału nie robią... Silnik nie wiadomo czy żyje... Brak świetnych, dżawoskich lamp... Rama bez kwitu... Ja z za to dałbym tyle ile waży... I to po odjęciu kosztów transportu...

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

• 4 weeks later...

Więcej zdjęć Jawy w linku: https://imgur.com/a/Bs8KtQM

Czesc