Marcin84 Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 Jak zawsze kilka problemów. Jak chce uruchomić mzte to włączam ssanie, kilka razy kopie - nie odpala. Jak wyłączę ssanie (silnik jest zimny) muszę przynajmniej kilkanaście razy kopnąć - jak sie uruchomi to motor zaczyna tak wyć, że aż uszy bolą. Obroty skaczą momentalnie na najwyższe, więc muszę od razu jedynka i jazda. Na jedynce jest tak samo, tzn. silnik na najwyższych obrotach - jedzie z 30 km/h bez dodawania gazu. Przejade ze 100 metrów. Wyłączam silnik i uruchamiam go ponownie i wtedy wszystko jest wporządku. Nie wiem co jest bo jeszcze dwa dni temu tego nie było. Kolejny problem: podczas jazdy jak chce zmienić bieg, naciskam sprzęgło i wtedy obroty silnika strasznie się podwyższają, tak, że jak puszcze sprzęgło to aż motocykl mi wyrywa do przodu. Szczególnie odczuwalne jest to na niższych biegach (ruszam z jedynki na asfalcie, zmieniam na dwójkę to aż piszczą opony). Na luzie silnik pracuje normalnie. Jeszcze jeden - jak mocno hamuje i redukuje biegi to mzta czasami mi zgaśnie - wy też tak macie? A podczas lekkiego hamowania słychać z tyłu dźwięk tarcia metalu o metal. Myślę, że to mogą być wytarte klocki hamulcowe w bębnie, ale nie jestem pewien a nie chce mi się zdejmować koła. Ale jeszcze napiszę, że moto hamuje normalnie. Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 z tymi obrotami to sprawdz linke od gazu bo ona najprawdopodobniej blokuje sie w pancerzu, a co do hamulca to jak słyszysz ze przy hamowaniu trze metal o metal to sa zurzyte okładziny. pozdro @ ps. napisz czy przy hamowaniu, hamulec piszczy czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin84 Opublikowano 20 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 z tymi obrotami to sprawdz linke od gazu bo ona najprawdopodobniej blokuje sie w pancerzuTeż tak myślałem ale to chyba nie to - a czy może się zacinać w gaźniku ten tłok? z iglicą. Albo czy to może być źle wyregulowany gaźnik napisz czy przy hamowaniu, hamulec piszczy czy nieNic nie piszczy. Po ostatniej naprawie w silniku bardzo często koło się blokowało, więc wyregulowałem tam z tyłu przy kole. I też się blokowało nawet jak hamulec miałem ustawiony bardzo słabo - później przestało i zaczeło trzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 z tymi obrotami to sprawdz linke od gazu bo ona najprawdopodobniej blokuje sie w pancerzu Też tak myślałem ale to chyba nie to - a czy może się zacinać w gaźniku ten tłok? z iglicą. Albo czy to może być źle wyregulowany gaźnik Ten tłok to przepustnica - bardzo mozliwe ze sie zawiesza w gazniku i przez to te skoki na najwyższe obroty zaraz po odpaleniu , chwile pochodzi aż silnik sie rozgrzeje i wtedy sie odblokowywuje - - przeczysc sobie tą przepustnice = i najlepiej cała powierzchnia z którą sie styka == Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 a co do blokowania koła to moze byc zle ustaiwnie szczek wzgledem bebna poprostu koło masz krzywo ustawione i szczeki kantuja pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin84 Opublikowano 25 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2004 Żeby nie tworzyć nowego posta to władowałem tutaj zdjęcia mojej mzty. Kto chce niech obejrzy i oceni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 26 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 no marcin sprzecik fajny zadbany naprawde mi sie podoba pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 ja proponowalbym sprawdzenie simeringow . kumpel mial identyczne objawy z obrotami, raz bylo dobrze a raz mu motor tak wyl ze az strach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.