Skocz do zawartości

problem z obrotami


Marcin84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zawsze kilka problemów.

 

Jak chce uruchomić mzte to włączam ssanie, kilka razy kopie - nie odpala. Jak wyłączę ssanie (silnik jest zimny) muszę przynajmniej kilkanaście razy kopnąć - jak sie uruchomi to motor zaczyna tak wyć, że aż uszy bolą. Obroty skaczą momentalnie na najwyższe, więc muszę od razu jedynka i jazda. Na jedynce jest tak samo, tzn. silnik na najwyższych obrotach - jedzie z 30 km/h bez dodawania gazu. Przejade ze 100 metrów. Wyłączam silnik i uruchamiam go ponownie i wtedy wszystko jest wporządku. Nie wiem co jest bo jeszcze dwa dni temu tego nie było.

 

Kolejny problem: podczas jazdy jak chce zmienić bieg, naciskam sprzęgło i wtedy obroty silnika strasznie się podwyższają, tak, że jak puszcze sprzęgło to aż motocykl mi wyrywa do przodu. Szczególnie odczuwalne jest to na niższych biegach (ruszam z jedynki na asfalcie, zmieniam na dwójkę to aż piszczą opony). Na luzie silnik pracuje normalnie.

 

Jeszcze jeden - jak mocno hamuje i redukuje biegi to mzta czasami mi zgaśnie - wy też tak macie? A podczas lekkiego hamowania słychać z tyłu dźwięk tarcia metalu o metal. Myślę, że to mogą być wytarte klocki hamulcowe w bębnie, ale nie jestem pewien a nie chce mi się zdejmować koła. Ale jeszcze napiszę, że moto hamuje normalnie.

 

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi obrotami to sprawdz linke od gazu bo ona najprawdopodobniej blokuje sie w pancerzu

Też tak myślałem ale to chyba nie to - a czy może się zacinać w gaźniku ten tłok? z iglicą. Albo czy to może być źle wyregulowany gaźnik

 

napisz czy przy hamowaniu, hamulec piszczy czy nie

Nic nie piszczy. Po ostatniej naprawie w silniku bardzo często koło się blokowało, więc wyregulowałem tam z tyłu przy kole. I też się blokowało nawet jak hamulec miałem ustawiony bardzo słabo - później przestało i zaczeło trzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi obrotami to sprawdz linke od gazu bo ona najprawdopodobniej blokuje sie w pancerzu

 

Też tak myślałem ale to chyba nie to - a czy może się zacinać w gaźniku ten tłok? z iglicą. Albo czy to może być źle wyregulowany gaźnik

 

Ten tłok to przepustnica - bardzo mozliwe ze sie zawiesza w gazniku i przez to te skoki na najwyższe obroty zaraz po odpaleniu , chwile pochodzi aż silnik sie rozgrzeje i wtedy sie odblokowywuje - - przeczysc sobie tą przepustnice = i najlepiej cała powierzchnia z którą sie styka ==

 

 

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...