Max2226 Opublikowano 9 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Witam, mam problemy z Synchronizowaniem gaźników w Suzuki, po przetłumaczeniu z książki o Suzuki, nic nie zrozumiem wiec zastanowiłem się jak to zrobić. synchronizowanie owych gaźników polega na wykręcaniu pręta gwintowanego który ciągnie przepustnice i jego z kręcenie na walku przymocowanym to dźwigni.Mój pomysł polegał na odpaleniu 1 cylindra i ustawieniu 1500rpm i tak każdy kolejny cylinder,i niestety na obrotomierzu na linke strasznie skacze wskazówka i nie jestem wstanie idealnie ustawić bo bardziej się domyślam ile jest obrotów, pomyślałem o jakimś obrotomierzu elektronicznym tylko pytanie który będzie dobry i nie kosztował majątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalGT2 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 Do synchronizacji potrzebne wakuometry i wtedy wiesz która śruba krecić i ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Czy w Skarzysku Kamiennej nie ma zadnego warsztatu motocyklowego ktory ma oprzyrzadowanie i wie jak to robic ?Czy tew gazniki sa w dobrym stanie / odbudowane i czy wolne obroty sa ustawione ?Synchronizacja to ostatni zabieg przy ustawianiu gaznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 14 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Wybaczcie ze odpisuje tak późno ale troche miałem na głowie spraw.Niestety są to trudne gaźniki do ustawiania, wakuometry tutaj nic nie pomogą są to gaźniki zwykle a nie membranowe.W Skarżysku o dobrym mechaniku motocyklowym wogole w okolicy można zapomnieć przynajmniej ja nieznam żadnego. Sam robie przy swoich moto ale to mój pierwszy motocykl wielocylindrowy i do tego 2t, Jak dotąd miałem styczność tylko z silnikami z 1 garem.W gaźnikach niema śruby z boku od uchylenia przepustnicy jedynie od składu mieszanki, położenie przepustnicy ustawia sie na każdym cylindrze poprzez szpilke przykręconą do przepustnic, Jest śruba główna którą się ustawia wolne obroty na wszystkich cylindrach naraz.Poradziłem sobie z tym podpinając obrotomierz elektroniczny niestety obrotomierz na linke ciągle drgał na małych obrotach co uniemożliwiało mi to ustawienie obrotów na każdym cylindrze jednakowych. I tak była z tym długa zabawa ale udało mi się i można zamknąć temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.