czarny płaszcz Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 Hej - w piątek stałem się szczęśliwym posiadaczem ruskiego turbo.Mniej szczęśliwy się stałem jak się okazało że średnica dolotów turbo i gaźników różni się o około 10 mm - a ze nie posiadam zadnego frezu więc radośnie zabrałem się do rozpiłowywnia "turbo". (koło północy skończyłem "pasowanie" elementów.) Ruskie turbo działa naprawdę nieźle :smile2: - trzeba podregulować gaźniki - bo są sporo wyższe obroty. Ale pytanie brzmi - Czy ktoś wie czy dzięki temu wynalazkowi kataryna więcej paliwa wciąga?? Bo gdyby nie kanister to miałbym miłą przechadzkę po górach z Dnieprem z wozem. :lol: Bo na mój gust to obecnie cylinder "łyka" paliwo z dwóch gaziorów i stąd wyższe spalanie. Jak wasze doświadczenia z tym wynalazkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 No według mnie spalanie wrosło tak z 0,5 litra na 100km ale za to juz nie musiałem tak motocykl katować na niskich obrotach:) Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 22 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 Co to jest, to "ruskie turbo"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny płaszcz Opublikowano 22 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 a to jest to: http://www.redmotorz.com/technika/turbo/turbo.htm sam tez do niedawna nie wiedzialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.