piterg1 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Witam, spotkaliście się kiedyś z moim przypadkiem? Gdy Yamaha fz6N 2004r postoi tak ok. miesiąca nieużywana to silnik przerywa już przy 3 tys obr. znajomy mi go regulował -podpial wakuometr i każdy z zegarów pokazywał coś zupełnie innego, ale gdy już został ustawiony było wszystko ok. Jeździłem kilka dni i motocykl zachowywał się wspaniale. Pojechałem do pracy, wracam po 3 tygodniach i Yamaha znowu wróciła do początkowego stanu dlaczego ? I było już tak 2 razy :ustawiony wyregulowany częsta jazda i jest ok, ale trochę przerwy od jeżdżenia i znowu to samo, mechanicy twierdzą że to nie możliwe żeby się sam tak przestawiał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Przyczyna tkwi gdzieś indziej. Nawet jak wtryski są rozregulowane to nie będą powodowały przerywania, co najwyżej silniejsze wibracje. Może problem jest w czujniku ciśnienia paliwa? Luźne konektorki albo coś w tym stylu? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.