Toolman Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 (edytowane) Witam, jak Wy regulujecie łańcuch wstepnego przeniesienia napędu? Ja ostatnio się za to wziołem i tak. Łańcuch miał sporo luzu. Ustawiłem luz na 10mm. (serwisówka podaje 9,5mm - 12,7mm na zimnym) odziwo na ciepłym ma być 6,4mm - 9,5mm. I efekt jest taki że na zimno silnik pracuje normalnie natomiast po rozgrzaniu słychać wyraźną współpracę łańcucha ze slizgiem napinacza. Moto chodzi jak starsze modele Hondy :biggrin: Czyli tak charakterystycznie "pojękuje". Odpuściłem regulacje o 1/4 obr i dzwieki ucichły. ale zpowrotem jest wyczuwalny luz w przeniesieniu napędu podczas jazdy, zwłaszcza w mieście. Ciekaw jestem Waszych doświadczeń. Edytowane 5 Lipca 2018 przez Toolman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buellxb Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 sprawdzę dziś u siebie i dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buellxb Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 luz na zimno 10mm na "gorąco" 9mm, pare razy obróciłem silnikiem żeby sprawdzić czy przypadkiem nie mam łańcucha nierówno wyciągniętego,ale na zimny a nagrzanym u mnie jest 1mm różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.