Skocz do zawartości

GS 500 pali na jeden gar


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Miałem problem z swoim gs, ponieważ po zimie musiały się zaciąć zaworki iglicowe i paliwo dostało się do oleju, lecz zostało to wszystko opanowane, olej wymieniony filtr oleju również i od tego momentu nie mogę uporać się z motorem. Zaworki iglicowe zostały wyciągnięte i nie widać na nich zużycia, są szczelne, a motor pali na jeden gar, prawy, gdy się rozgrzeje zaczyna czasami pracować na dwa. Gdy zdejmę fajkę z prawego cylindra moto od razu gaśnie, lecz z lewego cylindra jak zdejmę to nie ma reakcji, dodatkowo prawy cylinder (pracujący) się rozgrzewa, lewy po długim czasie. Po wyjęciu świecy z lewego gara jest mokra także paliwo dostaje, sprawdzałem iskra również jest.

Co może być przyczyną ? Winna świeca ? Czy jednak coś z gaźnikami ? Synchro było robione po złożeniu.

Na ssaniu nie utrzymuje równych obrotów oraz czasami się przydusi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta - do działania potrzebujesz paliwo i iskrę. Skoro świeca mokra to paliwo jest a iskry nie ma. (to że ją widzisz to nie znaczy że jest wystarczająca do odpalenia mieszanki pod ciśnieniem).

 

Na szybko obstawiam zalaną świecę. Podmień świece i zobacz co się stanie - jakkolwiek w ten sposób możesz też udupić drugą świecę ;)

stąd inny wniosek - że niepalący cylinder może dostaje za dużo paliwa?

 

W ekstremalnej wersji możesz zamienić gaźniki. Bo generalnie po tym co opisywałeś należy im się demontaż i myjka ultradźwiękowa...

Edytowane przez Buber

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisal Buber, zamiana swiec miejscami da ci od razu odpowiedz, czy nswieca w lewym cylindrze jest sprawna. Jezeli pomoze, to znaczy swieca, jezeli nic sie nie zmieni to znaczy ze iskra ucieka w innym miejscu u kusisz szukac. Z tym obiciem swiecy ntak od razu to przesada. Jezeli swiece same w sobie sa spraqwne, to zalanie ich nie zniszczy. Wystarczy osuszyc, wyczyscic i mozna jechac dalej.

Sukcesow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...