Skocz do zawartości

problem Suzuki GZ125


albert125
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

zwracam się o pomoc do Was... nie mogę dojść do rozwiązania problemu z uruchomieniem mojej niebieskiej stRzały. Wymieniłem już cewkę, przewód, świeca,... i raz zagada raz nie:(

akumulator kręci bo nowy a iskra raz jest raz jej nie ma... podejrzewam jeszcze przekaźnik ale czy na pewno to to?

Jestem nowicjuszem od zeszłego sezonu dostałem bakcyla na jednoślad.z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam Robert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik motocyklowy oprocz ukladu zaplonu posiada jeszcze uklad paliwowy, zawory, tloki, pierscienie i wiele innych czesci.

Kazdy z tych elementow moze powodowac, ze silnik nie bedzie palil. Sprawdz czy paliwo dochodzi do cylindra, sprawdz luzy zaworowe i fazy rozrzadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw potwierdź czy problem jest faktycznie z iskrą. Powinna równo skakać. Chałupniczo możesz wymienić jeszcze moduł zapłonowy, a za więcej się nie bierz, jak nie masz wiedzy co dalej.

Problem z cewką może występować i silnik przez to nierówno pracuje. Sam wymieniałem 2 cewki w singlu. Podobnie też działo się w samochodzie ale tam byłą grubsza inwestycja, bo dwie podwójne cewki. Posiadanie nadmiarowej cewki to dobry pomysł, bo zawsze singla tak sprawdzisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw potwierdź czy problem jest faktycznie z iskrą. Powinna równo skakać. Chałupniczo możesz wymienić jeszcze moduł zapłonowy, a za więcej się nie bierz, jak nie masz wiedzy co dalej.

Problem z cewką może występować i silnik przez to nierówno pracuje. Sam wymieniałem 2 cewki w singlu. Podobnie też działo się w samochodzie ale tam byłą grubsza inwestycja, bo dwie podwójne cewki. Posiadanie nadmiarowej cewki to dobry pomysł, bo zawsze singla tak sprawdzisz ;)