Skocz do zawartości

Honda Xl 350r 1986 r problem z gaznikami


przemek7f
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zaloz oryginalny wydech, bez zmiany polozenia iglic.

Za bardzo zubozyles mieszanke dajac przelotowy wydech i wiecej powietrza na ssaniu.

Sprawdz czy nie masz przeciekow powietrza przy wejsciach wydechu w glowice ( musza byc dobre uszczelki azbestowo miedziane ) i na polaczeniech rury wydechowe / tlumiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloz oryginalny wydech, bez zmiany polozenia iglic.

Za bardzo zubozyles mieszanke dajac przelotowy wydech i wiecej powietrza na ssaniu.

Sprawdz czy nie masz przeciekow powietrza przy wejsciach wydechu w glowice ( musza byc dobre uszczelki azbestowo miedziane ) i na polaczeniech rury wydechowe / tlumiki.

Własnie nie mam orginału mam tylko taki wydech a uszczelniony mam dobrze wydech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj iglice w obu gaznikach o jedna pozycje w gore - kazdy silnik jest zaprojektowany jako calosc z wydechem i pudlem na filtr powietrza ktore pracuje tylko z odpowiednia objetoscia powietrza przy gaznikach podcisnieniowych, zmiana tej objetosci powoduje problemy a zmiana wydechu na przelotowy podnosi je do kwadratu. Czasami dopiero calkowita zmiana dysz w gaznikach na wieksze o zwiekszenie zuzycia paliwa daje znowu prawidlowa prace.

Nie ma nic za darmo, dajesz wiecej powietrza to musisz dac i wiecej paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...