Adam M. Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Tzn moze zle zrozumialem, wymieniales uszczelke miedzy glowica a cylindrem, czy miedzy glowica a pokrywa zaworow ( ta przykrecana na krotkie srubki 8 ) i o bardziej skomplikowanym ksztalcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek7f Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 nie nie . pod głowica miedzy głowicą a cylindrem wiadomo ze jak sie odkręci raz to powinno sie założyć nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 To rozumiem ze z powodu naprawy zaworow ?Sprawdz jeszcze raz ustawienie rozrzadu i luzy zaworowe.W jaki sposob odpalasz silnik teraz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek7f Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Sprawdzałem dwa razy Już jest na T a zębatka na znakach / moto odpalam najpierw na wyłączonym zapłonie z 2 razy tak lekko na ssaniu później jak cyknie odprężenie i raz mocno i pyrka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Czyli nie masz klopotu z zapalaniem, tylko z grzaniem sie silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek7f Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 tak tylko grzanie sie silnik i strzela z wydechu a wczesniej tego nie było przed zmianą dolotu powierza i regulacja iglicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Zaloz oryginalny wydech, bez zmiany polozenia iglic.Za bardzo zubozyles mieszanke dajac przelotowy wydech i wiecej powietrza na ssaniu.Sprawdz czy nie masz przeciekow powietrza przy wejsciach wydechu w glowice ( musza byc dobre uszczelki azbestowo miedziane ) i na polaczeniech rury wydechowe / tlumiki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek7f Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Zaloz oryginalny wydech, bez zmiany polozenia iglic.Za bardzo zubozyles mieszanke dajac przelotowy wydech i wiecej powietrza na ssaniu.Sprawdz czy nie masz przeciekow powietrza przy wejsciach wydechu w glowice ( musza byc dobre uszczelki azbestowo miedziane ) i na polaczeniech rury wydechowe / tlumiki.Własnie nie mam orginału mam tylko taki wydech a uszczelniony mam dobrze wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Czy poprzednio tez jezdzil na tym wydechu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek7f Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 tak wszystko było ok tylko pierdział z kolektorów ale jak zmieniałem uszczelke to od razu zmieniłem i na kolektorach i od razu cicho było no i zwiekszony air box Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Daj iglice w obu gaznikach o jedna pozycje w gore - kazdy silnik jest zaprojektowany jako calosc z wydechem i pudlem na filtr powietrza ktore pracuje tylko z odpowiednia objetoscia powietrza przy gaznikach podcisnieniowych, zmiana tej objetosci powoduje problemy a zmiana wydechu na przelotowy podnosi je do kwadratu. Czasami dopiero calkowita zmiana dysz w gaznikach na wieksze o zwiekszenie zuzycia paliwa daje znowu prawidlowa prace.Nie ma nic za darmo, dajesz wiecej powietrza to musisz dac i wiecej paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek7f Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 ok jak coś wiecej bede już wiedział bede pisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek7f Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 (edytowane) ma jeszcze jedno pytanie tu jak ustawić dekompresor tu na kopniku tą zębatkę co zgrywa sie z wajchą z deklem od sprzęgła jak trzeba dam jakoś zdjecie Edytowane 1 Maja 2018 przez przemek7f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Niewiem, bo nigdy tego silnika nie widzialem, ani nie ustawialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.