CebeRa Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Czy czasami nie próbujesz na postoju zmieniać biegów od 1 do 5? Albo wrzucasz jedynkę, nie puszczasz sprzęgła i próbujesz zaraz wrzucić luz? To ma prawo się nie udać i nie świadczy o żadnym uszkodzeniu, skrzynia kłowa bez synchronizacji. A weź wrzuć jedynkę, spróbuj bez gazu minimalnie popuścić sprzęgło, znowu wciśnij i luz powinien bez problemu się znaleźć. Sporo "świeżych" osób ma ten problem i są zdziwieni czemu skrzynia w motocyklu nie działa tak jak w samochodzie. Niestety twój sposób nie wypalił. To jednak nie wina mojej beznadziejnej obsługi tylko " czegoś". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Wina oleju bo 6100 jest przeznaczony do aut. W ogóle radzę zrezygnować z motula bo to razem z castrolem najczęściej podrabiane oleje na rynku. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CebeRa Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Przepraszam, wkradła się literówka. Zalany 5100. Do mojego "potwora" wchodzi 1 litr oleju. To mało, więc jeśli polecisz mi czym mam zalać to kupię i będe miał porównanie.Podpowiesz co nieco? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Ja używam Valvoline Synpower. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.