?ukaszLike Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Witam serdecznie. Mam problem z chińskim badziewiem. Chodzi o motorower biegów 48cm. Robiłem remont i założyłem głowice i cylinder z tłokiem na 72cm. Wszystko złożyłem. Rozrząd ustawiłem na literkę T na magneto i kręcąc kopniakiem nie ma iskry. Czy możliwe że ze względu na zmianę pojemności muszę zmienić modół zaplonowy. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Nie, nie mozliwe.A wiesz w ktora strone silnik sie kreci ?I co to znaczy magneto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukaszLike Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Magneto tzn koło magnetyczne z deklem na którym jest uzwojenie. Silnik się kręci 2 lewa stronę. Zaznaczę że nie ma nawet ładowania. Wcześniej kiedy z k9pniaka próbowałem odpalić go przed remontem to zapaliła się lampa a teraz nic. Zllub kontroli na zegarze. Brak akumulatora. Nie zapadają się nawet kontrolki na zegarach przy kopnieciu Sory. Ten słownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Czy motorower nigdy nie mial akumulatora, czy teraz go nie ma ?Rozumiem ze ma zaplon CDI gdzie wiekszosc uzwojen altka odpowiada za ladowanie a jedna cewka jest zaplonowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukaszLike Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Akumulator jest ale aktualnie go nie ma. I tak jak Pan pisze. Teraz zdjąłem pokrywę koła magnesowego i kręcąc kopniakiem koło się tylko obróci parę cm a po tem stoi i gdy pokrece w przeciwnym kierunku do jego obrotow to po kopnieciu w kopniak znowu przekręci się parę cm i znowu stoi. Tak powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Nie, kolo najprawdopodobniej osadzone jest na walku lub stozku z klinem, i wlasnie klin sie zerwal a kolo przekreca sie tylko o tyle o ile zahaczajaca resztka klina je przesunie. Odkrec kolo i sprawdz co sie dzieje.Oprocz tego kup akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukaszLike Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Czyli teoretycznie koło powinno się obracać za każdym kopnieciem? A jescze jedno pytanie. Czy gdy zmieniłem głowice to zawody muszę docierać? Gdzieś czytałem że trzeba.czy możliwe że koło się nie obraca dostatecznie przez brak kompresji czyli przez te zawody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Kolo jest na sztywno polaczone z walem korbowym i powinno sie obracac za kazdym kopnieciem.Jesli glowica jest nowa to zawory powinny byc dotarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukaszLike Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Ok. Jutro sprawdzę i pozwolę sobie odezwać jeszcze raz do Pana. Pozdrawiam i dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukaszLike Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Witam. Problem rozwiązany. Wina była w sprzegle. Po założeniu deka sprzegla w jakiś sposób blokował wal a po zdjęciu pracował elegancko. Naprawione. Mam pytanie na jakim szczelinomierzu ustawić zawory ssacy i wydechowy. 72ccm. Jaka grubość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.