pyoter Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Witam,Zakupiłem ostatnio motocykl Honda Rebel 125 z 1997 roku. Po przejechaniu ok 70 km, przy rozstawieniu stopki zgasł i już się nie dało go odpalić. Rozrusznik w ogóle nie kręci. Działają tylko światła(kierunki-nie). Paliwo sprawdzone, akumulator też, przełączniki itp również. Nie świeci się nawet dioda od biegu jałowego…Co się mogło stać? Co odcięło całkowicie zapłon? Czy może to być jakaś awaria/usterka tej blokady przy stopie? Jest tam taki jakby „bezpiecznik” i odchodzą od tego przewody… Czy awaria tego elementu może powodować brać zapłonu? Dopiero co zakupiony moto i już takie coś ;-( Pomóżcie…Z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Na początek jakie jest napięcie na akumulatorze?Jak możesz to poszukaj schematu elektrycznego tego modelu i zamieść focię lub linka. Zdaje się po wypięciu kabla ze stopki czujnik nie działa. Moto nie odpali na rozstawionej stopce i włączonym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam,Zakupiłem ostatnio motocykl Honda Rebel 125 z 1997 roku. Po przejechaniu ok 70 km, przy rozstawieniu stopki zgasł i już się nie dało go odpalić. Rozrusznik w ogóle nie kręci. Działają tylko światła(kierunki-nie). Paliwo sprawdzone, akumulator też, przełączniki itp również. Nie świeci się nawet dioda od biegu jałowego…Co się mogło stać? Co odcięło całkowicie zapłon? Czy może to być jakaś awaria/usterka tej blokady przy stopie? Jest tam taki jakby „bezpiecznik” i odchodzą od tego przewody… Czy awaria tego elementu może powodować brać zapłonu? Dopiero co zakupiony moto i już takie coś ;-( Pomóżcie…Z góry dzięki! To o czym piszesz nazywa się czujnikiem stopki,jeśli nawali,motocykla nie zapalisz bo odcina zapłon.Możesz go ominąć wywalając ten czujnik i łącząc ze sobą piny w kostce,bo taki czujnik działa na zasadzie zwierania.Druga opcja to padł Ci akumulator na amen ,spróbuj podłaczyć inny i zapalić motocyklOpcja nr 3 padł ci regulator napięcia,przez co nie było ładowania i rozładowało akumulator,istnieje też opcja,że uszkodziło akumulator całkowicie, Sprawdzisz to podłączając sprawny akumulator i mierząc napięcie na odpalonym silniki,powinno być w granicach 13.6V Edytowane 3 Kwietnia 2018 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.