Skocz do zawartości

HONDA REBEL 125 – NIE ODPALA


pyoter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zakupiłem ostatnio motocykl Honda Rebel 125 z 1997 roku. Po przejechaniu ok 70 km, przy rozstawieniu stopki zgasł i już się nie dało go odpalić. Rozrusznik w ogóle nie kręci. Działają tylko światła(kierunki-nie). Paliwo sprawdzone, akumulator też, przełączniki itp również. Nie świeci się nawet dioda od biegu jałowego…
Co się mogło stać? Co odcięło całkowicie zapłon? Czy może to być jakaś awaria/usterka tej blokady przy stopie? Jest tam taki jakby „bezpiecznik” i odchodzą od tego przewody… Czy awaria tego elementu może powodować brać zapłonu? Dopiero co zakupiony moto i już takie coś ;-( Pomóżcie…

Z góry dzięki!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek jakie jest napięcie na akumulatorze?

Jak możesz to poszukaj schematu elektrycznego tego modelu i zamieść focię lub linka.

Zdaje się po wypięciu kabla ze stopki czujnik nie działa.

Moto nie odpali na rozstawionej stopce i włączonym biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam,

Zakupiłem ostatnio motocykl Honda Rebel 125 z 1997 roku. Po przejechaniu ok 70 km, przy rozstawieniu stopki zgasł i już się nie dało go odpalić. Rozrusznik w ogóle nie kręci. Działają tylko światła(kierunki-nie). Paliwo sprawdzone, akumulator też, przełączniki itp również. Nie świeci się nawet dioda od biegu jałowego…

Co się mogło stać? Co odcięło całkowicie zapłon? Czy może to być jakaś awaria/usterka tej blokady przy stopie? Jest tam taki jakby „bezpiecznik” i odchodzą od tego przewody… Czy awaria tego elementu może powodować brać zapłonu? Dopiero co zakupiony moto i już takie coś ;-( Pomóżcie…

Z góry dzięki!

 

 

 

 

To o czym piszesz nazywa się czujnikiem stopki,jeśli nawali,motocykla nie zapalisz bo odcina zapłon.Możesz go ominąć wywalając ten czujnik i łącząc ze sobą piny w kostce,bo taki czujnik działa na zasadzie zwierania.

Druga opcja to padł Ci akumulator na amen ,spróbuj podłaczyć inny i zapalić motocykl

Opcja nr 3 padł ci regulator napięcia,przez co nie było ładowania i rozładowało akumulator,istnieje też opcja,że uszkodziło akumulator całkowicie, Sprawdzisz to podłączając sprawny akumulator i mierząc napięcie na odpalonym silniki,powinno być w granicach 13.6V

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...