betus Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Witam !Mam CB600 Hornet z 98 roku ze słabą kompresją na wszystkich garach. Chciałbym wymienić go w całości, i znalazłem silnik PC36. Czy jest możliwość zamiany tych silników ?Dodam że w "nowym" nie ma pokrywy bocznej i miski olejowej. Czy będą one pasowały z PC25 do PC36 ??W moim PC25 również nie ma patentu pod wydechem (nie wiem co to jest, chłodnica oleju, lub EGR).I kwestia gaźników, czy będą pasować ?Czy da się to jakoś złożyć bez większych problemów ?? Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Masz silnik PC25 w hornecie? To powiem Ci że to jakiś przeszczep bo to silnik od CBR F2, a do pierwszych hornetów szły te same silniki co w F3, czyli PC31. Tak czy siak pokrywa boczna powinna pasować. Miska w PC25 jest płytsza wzgledem PC31 ale też pasuje, więc i do PC36 powinna podejść. Trzeba tylko pamiętać żeby przełożyć smoka i bagnet w komplecie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betus Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 A reszta, tz. licznik i elektryka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Pewności nie mam bo nie robiłem takiego przeszczepu, ale skoro i tak masz nieoryginalny silnik to można przypuszczać że elektronika nie stanowi problemu. A nie lepiej kupić silnik PC31 od cebry? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betus Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ok, a jak bym zostawił cały dół od mojego, a wstawił tylko głowicę z tłokami i pierścieniami od "nowego" ?? korbowody mogły by zostać od mojego ?? Bo ten co mam na oku silnik jest za fajną kasę, a w moim brak jest jedynie dobrej kompresji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Ale tłoki muszą być spasowane z cylindrami żeby była kompresja. Nie masz pewności że jak wstawisz tłoki z innego moto to one będą miały odpowiedni luz względem cylindrów. Jesteś pewien że za słabą kompresję w starym silniku nie odpowiada głowica?Robiłeś próbę olejową? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betus Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Załatwiłem silnik. Delikatnie różni się od tego który miałem zamontowany. Czy może mi ktoś powiedzieć co z otworami i czujnikami które trochę się różnią. Zaznaczyłem to na zdjęciach. Kwestia jeszcze otworów do podłączenia przyrządu do pomiaru podciśnienia. W nowym nie ma tych otworów zaraz na wlocie do silnika. Teoretycznie można by je nawiercić. I kwestia górnej pokrywy, która różni się, czy mogę je zamienić bez problemu ?? Ten Czysty jest kupiony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betus Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Po pewnym czasie udało się złożyć silnik. Wszystko co brakowało lub było za dużo zostało zrobione. Silnik odpalił, kwestia cieknącej uszczelki na chłodnicy oleju, ale to jest do zrobienia. Została mi kwestia węży od odmy. Z racji lekko innej budowy górna kapa musiała zostać oryginalna i są na niej dwa wyprowadzenia teoretycznie do odmy. Co mogę z nimi zrobić i jak je podłączyć Czy mogę poprzez trójnik wpiąć do filtra powietrza, czy muszę wstawiać zawór, tylko wtedy jak go podpiąć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.