siwek755 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Witam, zamówiłem napęd do Yamaha YBR125 wtrysk 2012 i przysłali mi oczywiście złą zębatkę na przód: 15 zamiast 14 (wg sprzedawcy różnica niezauważalna). W teorii wiem co znaczy +1 na przód, ale czy przy słabym silniku taka zmiana ma jakiekolwiek zalety, biegi będą dłuższe i nie trzeba będzie wajchować czy może moto nie podoła z takim przełożeniem i będzie zamulał? Z góry dziękuję za sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Ja w cbr 125 jeździłem mając z przodu 1z mniej niż nominalnie i wtedy jeździło się najlepiej. Testowałem też wariant z 1z więcej niż seria ale to totalnie się nie sprawdziło. Różnica była bardzo wyraźna, te silniki są dość słabe zatem nie ma sensu im utrudniać życia. Mówiąc w prost moja cbr 125 mając 1z więcej niż seria strasznie zamulała. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewo Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Jeden ząb z przodu to jak 3 z tyłu. Różnica jest spora, szczególnie przy mniejszej pojemności. Cytuj www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscuSklep motocyklowy Moto Opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.